زمینه انتخاب آسان توسط مردم فراهم شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به اینکه تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه زیاد است، برخی نامزدها با یکدیگر ائتلاف کنند تا زمینه انتخاب آسان توسط مردم را فراهم کنند. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه چهارم اسفند_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه با توجه به میلاد منجی عالم بشریت و فرارسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: باید زمینه ظهور را در خود و جامعه آماده کرد و انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: باید ارتباطمان را با حضرت امام زمان (عج) افزایش داده چرا که تحت اشراف کامل آن حضرت زندگی می‌کنیم و ما تحت عنایت ایشان هستیم و باید توجهمان را افزایش داده و منتظرشان باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: از تمامی نیروهای امنیتی که برای امنیت کشور زحمت کشیده و مجاهدت می‌کنند تشکر می‌کنم و اگر مجاهدت‌های آنان نبود امنیت فعلی را شاهد نبودیم.

قریشی تصریح کرد: سربازان گمنام مبارزه با هجمه‌های دشمنان و جنگ اقتصادی و نفوذ آن‌ها را پیگیری کرده و جلویشان گرفته شده و ضرباتی به تیم‌های عملیاتی دشمنان وارد و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه زیاد است، برخی نامزدها با یکدیگر ائتلاف کنند تا زمینه انتخاب آسان توسط مردم را فراهم کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمنان تبلیغات خود برای عدم حضور مردم در انتخابات را شروع کرده‌اند، عنوان کرد: همه باید با حضور خود و انتخاب آگاهانه نشان دهیم که با اتحاد، افراد اصلح، شجاع، ساده‌زیست و مؤمن را راهی مجلس خواهیم کرد.

قریشی تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید با ادب و با حفظ احترام و بدون هیچ‌گونه اتهام‌زنی، تنها به تبلیغ برنامه‌های خود اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به عمل نکردن برخی سران کشورهای اسلامی به قرآن خاطرنشان کرد: کمک‌های مالی انجام گرفته به رژیم صهیونیستی از سوی برخی کشورها و تداوم جنایت در غزه به دلیل همین موضوع است.

کد خبر 730425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.