نابودی جوندگان موذی با اجرای طرح طعمه‌گذاری در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز طرح طعمه‌گذاری برای نابودی جوندگان موذی در بیشتر محله‌های این منطقه خبر داد و گفت: این طرح در راستای توجه به محله‌محوری در محله‌های عسگریه، لاله، ۲۴ متری، سروش، پروین، فرسان، آل‌خجند، عطار نیشابوری، هفتون و مادی مرغاب اجرا شد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه محله‌های منطقه ۱۰ شهرداری باید از وجود جوندگان موذی پاکسازی شود، اظهار کرد: در این طرح طعمه‌گذاران هفته‌ای یک بار با حضور در مناطق پانزده‌گانه، باغچه‌ها و مادی‌های مناطق را از سم آکنده می‌کنند.

وی افزود: برای مبارزه با جوندگان موذی به‌خصوص موش، از سم‌های پلیت، پفکی، وکس قرمز و وکس بنفش در معابر، پارک‌ها و فضای سبز استفاده می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پاکسازی محله‌ها در روزهای پایانی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: جای‌گذاری ۱۰ کیلو سم در یک روز در سطح منطقه به‌همت طعمه‌گذاران انجام شد تا در زمان عید نوروز اغلب موش‌ها و جوندگان موذی نابود شود.

صیرفی‌نژاد گفت: این اقدام در راستای توجه به محله محوری و ارج نهادن به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان این منطقه در محله‌های عسگریه، لاله، ۲۴ متری، سروش، پروین، فرسان، آل خجند، عطار نیشابوری، هفتون و مادی مرغاب اجرا شد.

کد خبر 730421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.