لزوم تغییر عملکرد بانک‌های کرمانشاه/ به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ توجه شود

استاندار کرمانشاه با تذکر جدی به مدیران بانک‌های کم‌کار استان برای توجه بیشتر در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ به متقاضیان گفت: تا بیستم اسفند باید عملکردی متفاوت از بانک‌ها ببینیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی شامگاه _پنجشنبه، سوم اسفند_ در جلسه کمیته بررسی پرداخت تسهیلات استان کرمانشاه اظهار کرد: باید تا بیستم اسفند آمار پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۸ یک تفاوت معنادار داشته باشد و تا این مدت باید عملکردی متفاوت از بانک‌ها ببینیم.

وی افزود: گاهی در این جلسات یک جدول می‌آوریم، اما حرف دیگری می‌زنیم از این رو برای خدمت به مردم و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، این گونه روش‌ها در جلسات بعدی پذیرفتنی نخواهد بود.

استاندار کرمانشاه گفت: این گونه عملکردها شایسته مدیریت‌های استان نیست و چنین رویه‌ای پذیرفتنی نخواهد بود و در جلسه بعد آمارها باید همان نکته‌ای باشد که در آن لحظه وجود دارد.

وی افزود: سیستم پرداخت‌ها باید تا بیستم اسفند تغییر کند و ما باید شاهد روال جدید در پرداخت‌ها باشیم تا در پایان سال بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم.

صحرایی بیان داشت: اینکه پروندهای متقاضیان دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به میزان دو برابر به بانک‌ها ارسال می‌شود، به این جهت است که اگر یک نواقصی در پرونده‌ای وجود داشت برای تسریع در پرداخت و استفاده از دیگر فرصت‌های تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها نباید معطل آن پرونده شوند و باید سریع جایگزین کنند.

به گزارش ایمنا، در این نشست وضعیت پرداخت تسهیلات مختلف توسط بانک‌های استان به مردم و کارآفرینان بررسی و پیگیری شد و استاندار کرمانشاه تذکراتی به بانک‌های کم کار داد.

کد خبر 730417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.