توسعه گردشگری کردستان به زیرساخت‌ نیاز دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعه صنعت گردشگری و رونق آن در کردستان نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها و تشویق سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، کیومرث حبیبی، امروز _جمعه، چهارم اسفند_ در بازدید از طرح توسعه فاز دوم هتل شادی سنندج که با همراهی اعضای کمیسیون ماده پنج انجام شد، در جریان مسائل و مشکلات این طرح گردشگری قرار گرفت و اظهار کرد: کردستان از ظرفیت بسیار خوبی در توسعه صنعت گردشگری برخوردار است که باید با تقویت زیرساخت‌ها این ظرفیت‌های خدادادی را توسعه داد.

وی افزود: با توجه به ورود حجم بالای مسافران در ایام سال و همچنین زائران اربعین حسینی به استان، توسعه فضاهای اقامتی و گردشگری در کردستان بیش‌تر از سایر زیرساخت‌ها موردنیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اعلام حمایت دولت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و مراکز اقامتی در استان، تصریح کرد: هرچه تعداد هتل‌ها و تأسیسات گردشگری در سطح استان بیشتر باشد، گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را جذب می‌کند.

به گزارش ایمنا، هتل شادی ٢ سنندج توسط بخش خصوصی با پیشرفت ۸۰ درصدی در مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای ١٠ هزار مترمربع در ١٠ طبقه ساخته می‌شود.

کد خبر 730408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.