برزیل غول مرحله آخر برای تاریخ‌سازی بچه‌های غیور ایران

تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران با غلبه‌بر اماراتِ میزبان باید در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ به‌مصاف برزیل برود و برنده این دیدار در فینال با برنده بازی ایتالیا و بلاروس تقابل کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شب گذشته _پنج‌شنبه سوم اسفند_ بازی‌های تیم‌های حاضر در جمع هشت تیم‌ملی برتر حاضر در جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتبال‌ساحلی در دبی امارات برگزار شد. در نخستین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی که در کشور امارات برگزار می‌شود، برزیل به مصاف ژاپن رفت و توانست با پیروزی پر گل ۸ بر ۴ این تیم را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند. برزیلی‌ها به وقت‌های اول و دوم را با نتیجه ۳ بر صفر بردند و در وقت سوم چهار بر دو شکست خوردند تا در مجموع به پیروزی برسند و منتظر برنده ایران و امارات برای دیدار نیمه نهایی باشند.

در دیگر بازی یک‌چهارم نهایی، جدال تمام اروپایی بلاروس و پرتغال به سود بلاروس همراه شد تا شگفتی آن‌ها در این دوره بیشتر شود. در این بازی پرتغال که یکی از شانس‌های اصلی کسب مقام قهرمانی بود، وقت اول را با نتیجه یک بر صفر برد؛ در وقت دوم با نتیجه سه بر یک شکست خورد و در زمان سوم هم با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت اضافه این بلاروس بود که توانست دروازه پرتغال را باز کند تا با پیروزی در این دیدار به نیمه‌نهایی صعود کند. بلاروس در نیمه‌نهایی به مصاف ایتالیا می‌رود.

برزیل غول مرحله آخر برای تاریخ‌سازی بچه‌های غیور ایران

تیم ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان هم در چارچوب یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتبال‌ساحلی از ساعت ۱۹:۰۰ در شهر دبی به‌مصاف تیم ملی امارات میزبان این رقابت‌ها رفت و با پیروزی دو بر یک مقابل تیمی که دو رده در رنکینگ جهانی از آن‌ها بالاتر بود به تاریخ‌سازی‌اش ادامه داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی شد تا حریف برزیل در مرحله ماقبل پایانی شود.

ایران با حمید بهزادپور، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری، محمد مرادی و محمد معصومی‌زاده بازی را آغاز کرد. همچنین نیمکت‌نشینان تیم ملی فوتبال‌ساحلی در این مسابقه مسلم مسیگر (کایپتان)، سیدمهدی میرجلیلی، رضا امیری، سعید پیرامون، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری بودند که در جریان بازی برای ایران به‌میدان رفتند.

در وقت دوم دیدار ایران و امارات پس از گل نخست میزبان، تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران با همکاری دیدنی همه بازیکنان و ضربه‌سر تمام‌کننده محمد معصومی‌زاده مقابل امارات به گل تساوی دست پیدا کرد. سیدمهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان اندکی پس از گل اول ایران به امارات، در حرکتی تماشایی و با یک شلیک از راه دور استثنایی گل دوم ایران به امارات را به‌ثمر رساند تا شاگردان علی نادری در یک‌قدمی کسب یک پیروزی شیرین و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشند.

برزیل غول مرحله آخر برای تاریخ‌سازی بچه‌های غیور ایران

در آخرین دیدار مربوط به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتبال‌ساحلی که در امارات پیگیری می‌شود نیز یک نتیجه عقب و غیرقابل پیش‌بینی رقم خورد و تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایتالیا با نتیجه چهار بر سه تیم ملی فوتبال‌ساحلی تاهیتی را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد تا بدین ترتیب ایتالیا در مرحله ماقبل پایانی به مصاف بلاروس برود و برای رسیدن به فینال تلاش کند تا حریف ایران یا برزیل در بازی پایانی شود.

بهترین نتیجه تیم ملی ایران در جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی به جام ۲۰۱۷ مربوط می‌شود که در نیمه‌نهایی و در ضربات‌پنالتی پنالتی از تاهیتی شکست خورد و در رده بندی با پیروزی مقابل ایتالیا موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد و این برای دومین بار در تاریخ است که تیم ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان به نیمه‌نهایی جام‌جهانی می‌رسد.

در مرحله نیمه‌نهایی، روز _شنبه پنجم اسفند_ ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت تهران برزیل به مصاف ایران می‌رود و در همان روز ساعت ۱۹ به وقت تهران بلاروس به مصاف ایتالیا خواهد رفت. دیدار رده‌بندی و فینال نیز بلافاصله روز بعد از نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد. روز یک‌شنبه، ششم اسفند بازی رده‌بندی بین بازنده‌های دو بازی نیمه‌نهایی، ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت تهران و دیدار فینال بین برنده‌های دو بازی نیمه‌نهایی، ساعت ۱۹ به‌وقت تهران در همان روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

جدول کامل مرحله‌حذفی جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی (آخرین به‌روزرسانی)

برزیل غول مرحله آخر برای تاریخ‌سازی بچه‌های غیور ایران

کد خبر 730396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.