هر رای مردم تضمینی برای تامین امنیت و تحقق ایران قوی است

فرماندار سنندج گفت: هر رای که به صندوق‌ انداخته می‌شود، تضمینی برای تامین امنیت و تحقق ایران قوی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حسن عسکری، شامگاه _پنجشنبه سوم اسفند_ در شورای اداری شهرداری سنندج، اظهار کرد: مجموعه شهرداری سنندج همواره در برنامه‌های مختلف پای کار بوده است و یکی از نقطه‌های اصلی خلق حماسه بزرگ استقبال از رئیس جمهور در میدان آزادی سنندج این مجموعه خدوم بود.

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور دستاوردهای زیادی برای استان داشته است، افزود: این سفر به ویژه استقبال شکوهمند مردم از رئیس جمهور دستاوردهای بزرگی را برای استان داشته است و ارتباطات مسئولان را با مرکز قوی‌تر کرد.

فرماندار سنندج با اشاره به توفیقات ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردمی بودن آن است که همواره موجب ناامیدی و یاس دشمنان شده است.

عسکری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران کاملاً مردمی بوده و با پای کار آمدن همه مردم به پیروزی و با آرای بیش از ۹۹ درصد آنها تشکیل شده است، گفت: مردم همواره در تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم مشارکت داشته‌اند و مجری اصلی برگزاری انتخابات نیز خود آنان هستند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه دولت در برگزاری انتخابات پشتیبانی است، تصریح کرد: بیش از شش هزار نفر از مردم در طیف‌های مختلف برای برگزاری انتخابات سازماندهی شده‌اند و نقش مستقیمی در برگزاری انتخابات دارند.

فرماندار سنندج اضافه کرد: دشمن از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شبانه‌روزی در تلاش برای ضربه‌زدن به این نظام است و اکنون هم تمام توان خود را برای ناامید کردن مردم نسبت به انتخابات به‌کار گرفته است و شعار بی تأثیر بودن انتخابات سر می‌دهد؛ اگر واقعاً انتخابات بی تأثیر بود چرا خود را این همه به در و دیوار می‌زند تا مانع از مشارکت مردم در این عرصه سیاسی شود.

عسکری با بیان اینکه ریل‌گذاری قطار پیشرفت کشور از مسیر انتخاب نمایندگان اصلح عبور می‌کند، خاطرنشان کرد: تصمیمات نمایندگان در مجلس بر سفره مردم تا آینده کشور تأثیرگذار است، از این رو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و فرستادن بهترین و کارآمدترین افراد به مجلس ضروری است.

وی با عنوان اینکه یکی دیگر از کارکردهای مهم انتخابات ارتقای امنیت است و دشمنان در سال گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در کشور به‌کار گرفتند، افزود: انتخابات برای ما کارکرد امنیتی دارد و این پیام را به دشمنان می‌دهد که مردم تمام قد پشت کشور و نظام خود ایستاده‌اند.

فرماندار سنندج تصریح کرد: دستاوردهای نظام قابل توجه است اما مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی شود، نباید وجود این مشکلات ما را در مسیر انجام تکلیفی که بر عهده داریم ناامید سازد، باید تلاش کنیم نمایندگان توانمند، متخصص و دارای برنامه و درد مردم چشیده راهی مجلس دوازدهم شوند.

عسکری با دعوت از آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: هر رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، تضمینی برای تأمین امنیت و تحقق ایران قوی است و پایین بودن مشارکت چشم طمع دشمن را تیز می‌کند.

کد خبر 730365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.