نرخ کرایه اتوبوس در یزد مناسب سازی می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: تلاش مجموعه راهداری بر این است که منطقی و معقول‌ترین نرخ برای کرایه اتوبوس در یزد تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمد رستگاری ظهر امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در حاشیه مانور نظارتی کنترل بلیط اتوبوس با اشاره به برنامه‌های دولت برای افزایش نرخ کرایه اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ در سال جدید افزایش قیمت‌ها دارد لازم است برای رعایت حال استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل، تلاش این است که منطقی و معقول‌ترین نرخ تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود نرخ کرایه‌های اتوبوس به وضعیت مطلوب‌تری نسبت به شرایط موجود تغییر پیدا کند؛ مناسب سازی نرخ یکی از ضرورت‌های حوزه حمل و نقل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزایش نرخ کرایه را مستلزم افزایش و ارتقای کیفیت خدمات به استفاده کنندگان دانست و افزود: این دو باید به موازات یکدیگر به جایگاه مطلوبی برسد، افزایش قیمت بدون ارائه خدمات مطلوب منجر به نارضایتی مردم می‌شود.

رستگاری گفت: ارتقای خدمات صرفاً به موضوعات مالی ختم نمی‌شود و لازم است ارتقای کیفیت خدمات برای مردم ملموس باشد که در این زمینه می‌توان به نوع برخورد و رفتار راننده با مسافران، عدم تأخیر در ساعت حرکت، توقف‌های به موقع برای نماز، غذا و استفاده از سرویس بهداشتی و سایر موارد اشاره کرد.

وی هدف از برگزاری مانور نظارتی را کنترل بلیط اتوبوس، بررسی صورت وضعیت صادره و مقایسه با فروش بلیط شرکت‌های حمل و نقل مسافر، ایمنی ناوگان و تجهیزات و همچنین نحوه نظارت مدیران فنی بر عملکرد اتوبوس‌ها عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: تخلفات در این بخش با جدیت در قالب کمیسیون‌های ویژه حمل و نقل مورد رسیدگی و برخورد قانونی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 730348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.