دعوت مردم به انتخابات، بالاترین معروف در این برهه زمانی است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه اکنون بالاترین معروف ما این است که مردم را اقناع کنیم تا پای صندوق بیایند چراکه این نقطه از حساس‌ترین نقاط است، گفت: دولت اتفاقات خوبی را با مشارکت مردم رقم زده و در این مسیر نقش حلقه‌های میانی نیز قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محسن مظاهری ظهر امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در همایش سالانه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: جریان باطل از اول خلقت آدم تا الان در اوج قدرت خود قرار دارد و شاید هیچ زمانی چنینی وضعیت و شوکتی را تجربه نکرده بود، از طرفی جریان حق هم در اوج قدرت خود قرار دارد؛ در همین راستا تقابل باطل و حق به اوج قدرت خود رسیده است.

وی ادامه داد: کار به قدم‌های آخر و نفس‌های آخر رسیده، اکنون جریان باطل با محوریت صهیونیست نفس‌های آخر را می‌زند و اسرائیل و آمریکا در حال نابودی و فروپاشی هستند؛ همچنین جریان حق با محوریت جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی به قدم‌های آخر رسیده و به لطف خدا قله نزدیک است و در حال فتح قله افتخارات عالم هستیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: تا یک قدرتی در زمین برای حضرت حجت ایجاد نشود تا جان حضرت به امان و امنیت قرار نگیرد و هیچ قدرت و ابرقدرتی نتواند به وی جسارت کند امر ظهور واقع نمی‌شود؛ در همین راستا اکنون این بستر برای امام زمان در حال فراهم شدن است و رهبری اشاره داشتند که اول قصه امنیت، اقتدار و قدرت است.

حجت‌الاسلام مظاهری افزود: اکنون در دنیا به مرتبه‌ای رسیده‌ایم که کسی نمی‌تواند به ما بگوید قصد دارم گزینه‌ای روی میز بگذارم، می‌گویند حتی در حملات خود نتوانستیم هیچ هدف منتسب به ایرانی را بزنیم چراکه ابر قدرت دنیا جرئت مقابله با ما را ندارد.

وی با بیان اینکه بعد از امنیت باید به سراغ علم برویم، گفت: در یک بازه زمانی در تولید علم ۱۷ برابر متوسط دنیا بودیم اما اکنون بدون توجه به توقف هشت ساله، یک جریان انقلابی آمده که در سرعت رشد دانش بنیان اثر بخش بوده و آن را به ۷ برابر متوسط رسانده؛ در همین راستا این نشان از برگشتن و شتاب‌گیری برای رسیدن به قله و رقم خوردن اتفاقات خوب در زمینه علمی و صنعتی است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: کشوری مانند هلند با کمک اروپاییان ۸۰ سال طول کشید تا به استقلال، تولید و صادرات برسد، اما جمهوری اسلامی ایران با اینکه همه دنیا دست به دست هم دادند تا با آن مبارزه و مقابله کنند سرانجام در ۴۵ سالگی خود به جایی رسیده که چند قدم دیگر به لطف خدا مانده تا به قله برسد.

حجت‌الاسلام مظاهری ادامه داد: طبق بیانات رهبر انقلاب اکنون باید مجلسی قوی روی کار بیاید تا بتواند دولت را تقویت کند؛ در همین راستا ما به مجلسی نیاز داریم که از این دولت قوی‌تر و با قدرت بیشتر حرکت کند.

وی اظهار کرد: اگر عزت، اقتدار و قدرت چانه‌زنی و سیاسی ما بیشتر و قوی‌تر باشد دولت می‌تواند دست بالاتر را در تعامل با کشورها داشته باشد، یعنی ارزش تولید ناخالص و صادرات بالا می‌رود، با کاهش تورم روبه‌رو خواهیم بود و زمینه معیشت و زندگی مردم راحت‌تر و امن‌تر می‌شود؛ در همین راستا لازم به ذکر است که همه این فرایندها با مشارکت بالا به دست می‌آید.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه اکنون بالاترین معروف ما این است که مردم را اقناع کنیم تا پای صندوق بیایند چراکه این نقطه از حساس‌ترین نقاط است، ادامه داد: دولت اتفاقات خوبی را با مشارکت مردم رقم زده و در این مسیر اگر حلقه‌های میانی، مردم را به صحنه نمی‌آورند دولت نیز نمی‌توانست کار خود را انجام دهد.

حجت‌الاسلام مظاهری تصریح کرد: دولت در جنگ ترکیبی به ویژه حجاب درگیری‌های مختلفی داشت و از موضوع فرهنگ مقداری غفلت شد و نتوانست به خوبی کاری را انجام دهد، اما یک اتفاق منجر شد کشور از این فتنه آسیب نبیند و آن هم حضور و رسالت مردمی بود که احساس کردند باید به صحنه بیایند و نگذارند فتنه و این بی‌حجابی شیوع یابد.

وی افزود: مردم به کمک حلقه‌های میانی به صحنه آمدند و اگر این حلقه نبودند که به مردم آموزش و جهت دهند و محوریت کار را در دست نمی‌گرفتند قطعاً آسیب می‌خوردیم، ما مرهون حلقه‌های میانی‌ای همچون مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر هستیم چراکه اگر بستر هم افزایی مردم به شکلی که باید شکل نمی‌گرفت این اتفاق جور دیگری رقم می‌خورد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه حضور، بصیرت و تشکیل چنین مجموعه‌ای هایی موجب رقم خوردن اتفاقات خوب شد، گفت: از کسانی که احساس تکلیف کردند و یک واجب الهی را که اگر در کشور شکل نمی‌گرفت و به آن اهمیت و توجه نمی‌شد همراه آن سایر واجبات نیز تعطیل می‌شدند، اهمیت دانند، ممنونم.

حجت‌الاسلام مظاهری اظهار کرد: افتخار ما این است که در بین استان‌های دیگر به عنوان بهترین و شاخص‌ترین شهری بودیم که در برابر این فتنه برخورد مناسب داشته و آن را به حد حداقل خود مدیریت کرده و نگذاشتیم آسیب‌زا شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه‌هایی به ظاهر با ماهیت قانونی داریم، افزود: این مردم و حلقه‌های میانی هستند که در کارها دستگیری می‌کنند و کار را به ثمر می‌رسانند؛ در همین راستا نیز چشم رهبری به مردم و حلقه‌های مردمی است و باید آن را تقویت کرد.

وی اظهار کرد: در فرایند تذکر پوشش مناسب یک نفر هم آسیب ندید و از طرفی افراد نگذاشتند بد حجابی گسترش یابد.

حجت‌الاسلام مظاهری افزود: اکنون نیز باید به ندای رهبری لبیک بگویید و عزم خود را برای مشارکت در انتخابات جذب کنید تا به حول قوت الهی اتفاق پرشوری که موجب خوشحالی قلب امام زمان و مردم می‌شود را رقم بزنیم.

وی گفت: ما خود را خادم مردم می‌دانیم و با وجود موانع، کاستی‌ها و مواردی از این دست امیدوار هستیم سایر معروفات را کنترل و زمینه را برای ظهور آماده کنیم.

کد خبر 730333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.