عدم حضور مردم در انتخابات باعث تشدید مشکلات خواهد شد

شهردار شهرکرد گفت: عدم حضور مردم در انتخابات نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه باعث تشدید مشکلات و شادی دشمنان ایران قوی نیز خواهد شد.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه انتخابات یک وظیفه قانونی و شرعی است، اظهار کرد: استمرار انقلاب اسلامی همیشه به وسیله مردم رقم خورده است و درر این راستا مردم در پویایی نظام اسلامی و حفظ ارزش‌ها و درک اصول همیشه پیشگام بوده‌اند.

وی ادامه داد: مردم با انتخاب خود می‌توانند تغییرات را شکل دهند که مشکلات و مسائل امروز را برطرف کند انتخاب یک فرد موئثر می‌تواند سیاست‌های اشتباه را اصلاح و یک ریل گذاری برای خدمت به مردم ایجاد کند.

شهرداری شهرکرد تصریح کرد: مشکلات و نواقصی در کشور وجود دارد و تحریم‌ها اقتصادی هم این مشکلات را دو چندان کرده است، مشکلات اقتصادی باعث فشار بر شهروندان شده است و در این شکی نیست اما عدم حضور مردم در انتخابات نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه باعث تشدید مشکلات و شادی دشمنان ایران قوی نیز خواهد شد.

محمدیان افزود: هر مدیری و با هر رسالتی کاری که دارد می‌تواند با انجام وظیفه مطلوب باعث ایجاد امید در مردم شود، سعی کردیم در مجموعه شهرداری با همه امکانات به میدان عمل وارد شویم و گامی در راستای حل مشکلات شهروندان برداریم و معتقد هستیم که نواقصی هم در کار بوده است.

وی با دعوت از مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: مردم نجیب و فهیم حتی اگر نقصی در کارها بوده بازهم جلوتر از مسئولان برای حفظ کیان اسلامی در میدان حاضر شدند.

کد خبر 730313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.