۲۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شهرداری‌های زنجان اختصاص یافت

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: در ۱۵ ماه گذشته ۲۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید خلجی اظهار کرد: در طول فعالیت دولت مردمی سیزدهم، برنامه‌ریزی‌های مختلفی به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تجهیز شهرداری‌ ها و دهیاری‌ها به ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و خدماتی شتاب گرفته و اقدامات خوبی در این باره انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۵ ماه گذشته ۲۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است، افزود: به تازگی ۹ دستگاه کامیون شش تن به شهرداری‌های استان اختصاص یافت، همچنین سه دستگاه ماشین آتش نشانی و پنج دستگاه ماشین آلات راهسازی نیز پیش از این به شهرداری‌های استان اختصاص یافته بود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان افزود: اختصاص چهار دستگاه کامیون، یک دستگاه مه‌پاش و یک دستگاه جرثقیل ۳۲ متری نیز از دیگر خودروهایی است که به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

وی افزود: یکی از اهداف وزارت کشور که به طور مستمر به دنبال بهبود و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بوده و هستند دستورات ویژه‌ای در این خصوص داشته است که استان زنجان نیز از آن بی بهره نبوده است.

کد خبر 730312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.