بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی برای ایجاد و شور و نشاط در شهر و ارتقای گردشگری

شهردار همدان گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بسیاری که در همدان نهفته است، برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهر استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در جمع خبرنگاران در جلسه شورای معاونین و در حاشیه تودیع و معارفه سرپرستان سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار کرد: ما قدردان زحمات و خدمات ارزنده مجموعه عوامل فرهنگی هستیم و ان شاءالله آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید سازمان داریم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تعلق خاطر به شهرداری داشته باشیم افزود: شهرداری خانه ماست و موظف به دفاع از این مجموعه گسترده هستیم چرا که شهرداری‌ها اصلی‌ترین نهاد در ایجاد رضایتمندی مردم هستند.

شهردار همدان ادامه داد: امیدواریم در انتخابات آینده مجلس دغدغه‌ها، منافع، قوانین و حقوق عامه شهرداری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حسینی در ادامه این جلسه با قدردانی از زحمات هادی بلاغی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: ایشان صادقانه در کنار شهرداری بود و علیرغم کمبود منابع و گستردگی و پیچیدگی در حوزه فرهنگی کارها و خدمات خوبی در حوزه‌های فرهنگی از جمله برگریزان، جشنواره‌های زمستانی، ۲۲ بهمن، ثبت جهانی هگمتانه و برنامه‌های فرهنگی در مساجد و بازی‌های محلی انجام داد.

وی با آرزوی موفقیت برای محمود رجبی در این پست خاطرنشان کرد: ایشان به عنوان یک چهره فرهنگی در این یکسال کارهای خوبی انجام دادند و همه باید به ایشان کمک کنند تا کارهای مطلوب و بیشتری در حوزه فرهنگی، ایجاد شور و نشاط و گردشگری صورت بگیرد.

در پایان جلسه از زحمات هادی بلاغی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تقدیر و محمود رجبی به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب گردید.

کد خبر 730305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.