حضور مردم برای حل مشکلات کشور همیشگی است

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: از اول انقلاب تا کنون با مشکلات زیادی مواجه بودیم که گاه ارگان‌ها باتوجه به وظیفه خود اقدام به عمل نمی‌کردند و این مردم بودند که برای حل مسائل پای کار می‌آمدند و می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار جواد استکی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در همایش سالانه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه امیدوارم همه زمینه‌ساز ظهور امام زمان باشیم و بتوانیم وظایف خود را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم، اظهار کرد: از کسانی که دلسوزانه برای امر به معروف و نهی از منکر که همچون نماز و روزه واجب است تلاش می‌کنند و داوطلبانه، بدون توقع حضور پیدا می‌کنند و با ناهنجاری‌ها در ایام مختلفی چون ماه رمضان، نوروز و… در اماکن عمومی، فرودگاه‌ها، میزهای گرد مشاوره و مواردی از این دست همکاری و برخورد می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات رئیس هیئت امنای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: دکتر ایزدی تلاش‌های بی وقفه می‌کنند تا این واجب فراموش شده از فراموشی در بیاید و به رهبری عمل کنند.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون با مشکلات زیادی مواجه بودیم که گاه ارگان‌ها باتوجه به وظیفه خود اقدام به عمل نمی‌کردند و این مردم بودند که برای حل مسائل پای کار می‌آمدند و می‌آیند.

وی گفت: از همکاری و هماهنگی که در استان اصفهان مخصوصاً مجموعه استانداری و سایر ارگان‌ها برای پیشبرد کارها برقرار شده است تشکر می‌کنم و امیدوارم خدا توفیق دهد تا وظایف شرعی، قانونی و انقلابی خود را به درستی انجام دهیم.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: امروزه دشمن با بهانه‌های مختلفی چون عفاف و حجاب و زن تمام تلاش خود را می‌کند که ارزش‌های اسلامی ما را دچار مشکل و انقلاب را از درون تهی کند؛ در همین راستا باید نقشه‌های دشمن را خنثی کرده و تلاش کنیم با راهکارهایی ایجابی و گاه سلبی توسط سازمان‌های انتظامی، دادگستری و… مانع این اتفاقات شویم.

استکی ادامه داد: باید از کسانی که جان خود را برای وطن فدا کردند و در این راه شهید یا مجروح شدند تشکر کنیم.

کد خبر 730295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.