دولت با ناترازی‌هایی در حوزه اعتبارات مواجه است

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بسیاری از فرصت‌های طلایی کشور در ادوار گذشته از بین رفته است، گفت: امروز با نا ترازی در حوزه اعتبارات مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، سید مهدی نیازی ظهر امروز _پنج شنبه سوم اسفند_ در نشست شورای توسعه البرز ضمن قدردانی از دغدغه‌های استاندار البرز در خصوص ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌های عقب مانده استان البرز، گفت: کشور با چالش‌ها و ناترازی‌هایی در حوزه‌های اعتباری و بودجه مواجه است و جای تأسف دارد که در برهه‌های طلایی ادوار گذشته، فرصت‌های بزرگی از دست رفت.

معاون سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: اکنون دولت با کاهش جدی درآمدهای ارزی مواجه است و از سوی دیگر هزینه‌ها افزایش یافته‌اند.

نیازی گفت: در خصوص حاشیه نشینی استان از طرح‌های ویژه استقبال می‌کنیم و به طور قطع حمایت لازم را خواهیم داشت.

وی افزود: پروژه‌های اولویت دار بخصوص در حوزه‌های آب و راه در سازمان برنامه و بودجه مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: فرودگاه پیام می‌تواند عامل و ظرفیت رشد استان باشد و به عنوان یک منطقه باری و ترانزیتی کشور مطرح شود.

نیازی افزود: درصدد هستیم به عنوان سیاست گذار کلان باشیم و دستگاه‌ها را برای نیل به اهداف هم‌افزا کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت البرز در حوزه‌های دانش بنیان، گفت: دولت حمایت ویژه ای در این بخش دارد و البرز می‌تواند از اعتبارات این بخش بهره برداری بیشتری داشته باشد.

این مقام مسؤول افزود: این آمادگی در سازمان برنامه و بودجه کشور وجود دارد که چند طرح و برنامه اولویت دار در استان احصاء شود و برای اجرای آنها اقدام و حمایت لازم صورت گیرد.

کد خبر 730280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.