راهبرد دشمن، خارج کردن مردم از صحنه انتخابات است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: راهبرد دشمن، خارج کردن مردم از صحنه انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ جواد قناعت با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری استان که امروز_ پنجشنبه سوم اسفند_ برگزار شد، اظهار کرد: این انتخابات به جهت تلاش‌های دشمنان برای کم‌رنگ نشان دادن توفیقات و پشتوانه‌های مردمی نظام، یک جنگ تمام عیار است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی متذکر شد: مهمترین این دستاوردها عدالت‌خواهی، ایجاد حیات طیبه، مدیریت کشور براساس آموزه‌های ناب دینی، استقلال و عزت سیاسی، بازگرداندن کرامت انسانی است.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: آن چه باعث شده است، دشمن و نظام سلطه در مقابل ایران اسلامی موضع بگیرد، این است که مردم در همه این توفیقات نقش به‌سزایی داشته و دارند.

وی ادامه داد: دشمن در همه این ۴۵ سال عمر انقلاب دست به هر ترفند و حیله‌ای زد تا به این همراهی و پشتوانه بودن مردم خدشه وارد کند اما هرگز نتوانسته است.

قناعت انتخابات را مهمترین عرصه حضور و اثرگذاری مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در هر دوره از انتخابات کشور شاهد سمپاشی‌های دشمنان و تلاششان برای کم‌رنگ نشان دادن نقش مردم در تصمیم گیری‌های نظام هستیم.

وی خاطرنشان کرد: حیله‌ها و دسیسه‌های دشمنان در این دوره از انتخابات خیلی زودتر شروع شده و با جدیت بیشتری هم در حال انجام است.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: راهبرد ما در برابر اقدامات دولت در راستای دو قطبی‌سازی و ایجاد یأس در جامعه باید تبیین دستاوردهای نظام و تأکید بر نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور با هدف امیدآفرینی باشد.

وی، حضور در انتخابات را تکلیف شرعی و ملی خواند و تصریح کرد: همه داوطلبانی که صلاحیتشان تأیید شده است، مورد تأیید ما هستند اما طبق قانون اجازه نداریم از هیچ یک از کاندیداها حمایت کنیم.

قناعت گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و تمکین به قانون، مهمترین تکلیف مدیران در جریان انتخابات است.

کد خبر 730272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.