مجموعه صنعتی سینا تولید عرضه انواع مفتول از سال 1385

مفتول این روزها در صنایع مختلفی اعم از تولید توری، سیم خاردار، فنس و ... به کار می‌رود.

انواع سیم مفتول می‌توان به مفتول سیاه (آنیل شده)، گالوانیزه، مسوار، استنلس استیل تولید و به کار گرفته می‌شوند.

کاربرد مفتول عموما به عنوان مصالح و مواد اولیه در صنایع متعدد است، از این رو استفاده از مفتول با کیفیت بالا برای صنایع مختلف اهمیت بالایی دارد. مجموعه‌های صنعتی زیادی در کشور مشغول تولید انواع مفتول هستند. یکی از تولید کنندگان معتبر، صنایع مفتولی سینا است.

مجموعه صنعتی سینا از سال 1385 مشغول تولید مفتول است و با توجه به تجربه در زمینه تولید مفتول و دارا بودن 2 کارخانه در تهران و گرمسار آماده پاسخ‌گویی به سفارشات خاص مشتریان نیز می‌باشد.

فرآیند تولید مفتول

مجموعه صنعتی سینا تولید عرضه انواع مفتول از سال 1385

فرآیند تولید مفتول با قرار گرفتن شمش‌ها در کوره‌های پیش‌گرم آغاز می‌شود. در این کوره با رسیدن به دمای 1200 درجه شمش‌ها برای نورد آماده می‌شوند و در دستگاه‌های نورد متناسب با قطر نهایی مورد نظر، به دفعات از دستگاه عبور می‌کنند. پس از رسیدن به قطر ایده‌آل مفتول‌ها به صورت توپی (کویل) درمی‌آیند و دمای آن‌ها به حدود 980 درجه می‌رسد.

مراحل بعدی تولید مفتول شامل کشش برای رساندن مفتول به قطر مورد نظر است. با ایجاد کشش در مفتول و با تکیه بر معیارهایی هم‌چون سرعت کشش و دفعات تکرار آن، مفتول برای مراحل بعدی از قبیل زنگ‌زدایی و روکش آماده می‌شود.

تولید و عرضه‌ی انواع مفتول باکیفیت

برای تهیه‌ی مفتول باکیفیت باید به شرکت‌های معتبری مانند صنایع مفتولی سینا مراجعه کرد. از ویژگی‌های قابل توجه این شرکت دارا بودن کارت بازرگانی و صادرات بخشی از مفتول‌های تولیدشده به خارج از کشور است. این موضوع مهم نشان از کیفیت بالای قطعات تولیدی مفتول سینا دارد. در ادامه با سایر خصوصیات این واحد تولیدی بیشتر آشنا می‌شویم.

با مفتول سینا بیشتر آشنا شوید.

گروه صنعتی سینا به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع مفتول، فعالیت خود را از سال 1385 و با تاسیس اولین واحد تولیدی در قرچک تهران آغاز کرد. با افزایش اعتماد بازار به محصولات این واحد صنعتی و بالا رفتن تقاضا، کارخانه‌ی دوم این مجموعه در گرمسار در سال 1400 افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در حال حاضر این مجموعه با بیش از 60 پرسنل توانسته است علاوه بر تامین مفتول مورد نیاز بخش قابل توجهی از بازار، به‌عنوان یکی از مجموعه‌ها در حوزه‌ی کارآفرینی شناخته شود.

فعالیت حرفه‌ای، تولید استاندارد و در پی آن دریافت کارت بازرگانی، با آغاز صادرات محصولات این مجموعه همراه بوده است.

مجموعه صنعتی سینا مفتول با بیش از 17 سال سابقه‌ی تولید و عرضه در بازارهای داخلی و صادرات محصول، آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره و درنهایت پذیرش سفارش و تامین مفتول مورد نیاز شماست. این مجموعه هم‌اکنون به‌صورت ماهانه در حدود 600 تن مفتول را تولید و به بازار عرضه می‌کند. 200 تن از این میزان در کارخانه‌ی واقع در تهران با سایز 1.20 که از سخت‌ترین نوع ساخت مفتول است و 400 تن دیگر آن در واحد تولیدی گرمسار تولید می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این مجموعه این است که رانندگان اختصاصی وظیفه‌ی ارسال و تحویل سفارشات را بر عهده دارند. به این ترتیب پس از دریافت سفارش، راننده‌ی اختصاصی حمل آن‌ها را در کم‌ترین زمان انجام می‌دهد و محصول به مشتری تحویل داده می‌شود.

محصولات مفتول سینا (سفارشات خاص شما پذیرفته می‌شود)

مجموعه صنعتی سینا تولید عرضه انواع مفتول از سال 1385

تنوع محصول یکی از دلایل همکاری بسیاری از تامین‌کنندگان با این مجموعه است. امکان عقد قرارداد و خرید انواع مفتول مورد نیاز از یک واحد تولیدی سبب شده است تا خریداران رضایت خاطر از همکاری با این مجموعه صنعتی داشته باشند؛ چراکه در این مجموعه انواع مفتول‌های شاخه و کلاف در نمونه‌های آجدار، آنیل‌شده و ... تولید و ارائه می‌شوند.

تنوع مفتول‌های تولید شده از نظر سایز از دیگر مزایای مفتول سینا است و در این کارخانه مفتول‌ها در سایزهای مختلف تولید و عرضه می‌شوند. شما می‌توانید سفارشات خاص خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح کنید تا نوع مفتول با سایز درخواستی شما تولید شود.

خرید انواع مفتول در تمامی سایزها با بهترین کیفیت و قیمت

صنایع مفتول سینا ارائه‌کننده‌ی یکی از بهترین مفتول‌های بازار داخلی است و با جلب رضایت مشتریان خارجی توانسته است بخشی از محصولات خود را صادر کند. این مجموعه با پذیرش سفارشات خاص و تولید مفتول در اندازه‌های دلخواه و دیگر ویژگی‌های فنی سفارشی، آماده‌ی تامین محصولات مورد نیاز شماست.

شما می‌توانید با دفتر مرکزی این مجموعه تماس بگیرید و با دریافت مشاوره‌ی رایگان از کارشناسان، مفتول مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت تامین کنید.

راه‌های ارتباطی با صنیاع مفتولی سینا

  • شماره تماس دفتر مرکزی: 55975044 -021
  • شماره تماس فروشگاه: 55445341 -021
  • نشانی فروشگاه: تهران، شهرری، بازار آهن مکان، خیابان سوم مرکزی، پلاک 532
کد خبر 730267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.