تلاش صدرنشینان برای قهرمانی

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان، سیرجان، ایلام، سنندج و تهران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا - جمعه چهارم اسفند- با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان، سیرجان، ایلام، سنندج و تهران پیگیری می‌شود.

شهرداری سیرجان - خاتون بم

در حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم مقابل هم قرار می‌گیرند. حساسیت این دیدار به دلیل مشخص شدن قهرمان لیگ یا تداوم جنگ برای قهرمانی بسیار حائز اهمیت است. تیم خاتون بم با ۱۰ پیروزی، ۲ مساوی و ۳۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم شهرداری سیرجان با ۹ برد، یک مساوی و ۲۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

شاگردان مرضیه جعفری در خاتون، در این فصل طعم شکست را در این فصل نچشیده‌اند. با توجه بدون شکست بودن خاتون در فصل قبل و کسب تنها شکست در دو فصل پیش مقابل شهرداری سیرجان، این تیم در حدود ۸۰۰ روز است که بدون شکست باقی مانده.

اگر شاگردان جعفری بتوانند مقابل شاگردان ایراندوست به برتری برسند اختلاف ۷ امتیازی با شهرداری سیرجان ایجاد می‌کنند و در طرف دیگر اگر ملوان مقابل کانی کردستان به برتری برسد، اختلافش با این تیم به عدد ۴ می‌رساند. با توجه به دیدارهای پیش رو احتمال قهرمانی خاتون بم تقریباً قطعی است. در صورت تساوی دو سیرجان و بم و پیروزی ملوان در سنندج، ملوان به دو امتیازی تیم خاتون بم می‌رسد. اگر در این هفته تیم شهرداری سیرجان به برتری برسد هر سه تیم خاتون، شهرداری و ملوان در کورس قهرمانی باقی خواهند ماند و باید منتظر نتایج هفته‌های بعدی بود.

کانی کردستان - ملوان بندر انزلی

در دیگر دیدار حساس هفته تیم ملوان در سنندج مهمان تیم کانی کردستان است. در هفته گذشته کانی کردستان از نماینده البرز با دو گل شکست خورد و ملوان مقابل پالایش گاز ایلام با چهار گل به پیروزی رسید. ملوان برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز دارد تا در دیدار فردا تیم کردستانی را شکست دهد. ملوان با ۹ برد، دو مساوی و ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و تیم کانی کردستان با تنها یک برد و ۵ امتیاز در رتبه نهم جدول ایستاده است.

تلاش صدرنشینان برای قهرمانی

برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

سپاهان - آوا تهران

شهرداری سیرجان - خاتون بم

پالایش گاز ایلام - ایساتیس کران فارس

کانی کردستان - ملوان

پیکان - نماینده البرز

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

# تیم بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱

خاتون بم

۱۲ ۱۰ ۲ ۰ ۳۲
۲

شهرداری سیرجان

۱۲ ۹ ۱ ۲ ۲۸
۳

زنان ملوان

۱۲ ۹ ۱ ۲ ۲۸
۴

زنان سپاهان

۱۲ ۶ ۴ ۲ ۲۲
۵

پالایش گاز ایلام

۱۲ ۵ ۴ ۳ ۱۹
۶

زنان پیکان

۱۲ ۳ ۲ ۷ ۱۱
۷

نماینده البرز

۱۲ ۳ ۲ ۷ ۱۱
۸

ایساتیس کران فارس

۱۲ ۲ ۲ ۸ ۸
۹

کانی کردستان

۱۲ ۱ ۲ ۹ ۵
۱۰

آوا تهران

۱۲ ۱ ۲ ۹ ۵
کد خبر 730260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.