عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم بهمن‌

در این بسته خبری از جهش چند برابری بودجه شهری کرج در شورای ششم تا بودجه سازمان فرهنگی شهرداری قزوین به یک هزار میلیارد ریال افزایش یافت و شهرداری پیشوا ۱۳ جایگاه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برپا کرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جهش چند برابری بودجه شهری کرج در شورای ششم

مهرداد کیانی، شهردار کرج با بیان اینکه عزم و اراده مدیریت شهری بر کسب رضایتمندی شهروندان و تأمین مطالبات آنان است، اعلام کرد: با تلاش‌های انجام گرفته، بودجه عمرانی و جاری این کلانشهر در دور ششم شورا با جهش چند برابری همراه شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم بهمن‌

تدارک شهرداری بجنورد برای تبلیغات محیطی

سید محمد علی کشمیری، شهردار بجنورد گفت: فضای تبلیغاتی در شهر با نصب بیش از پنج هزار متر کیسه چتایی ایجاد شده و در تلاش هستیم سلامت با اجرای این طرح، محیط‌های شهری را از نازیبایی پوسترهای تبلیغاتی دور نگه داریم.

بودجه سازمان فرهنگی شهرداری قزوین به یک هزار میلیارد ریال افزایش یافت

علی فرمانی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اهمیت و توجه به موضوع فرهنگ همواره در اولویت شورای ششم شهر قزوین بوده و به همین منظور بودجه سازمان فرهنگی شهرداری در سال آینده به یک هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

تصادف مرگبار ۲ خودرو سواری در تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری در بزرگراه همت خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته برجا گذاشت.

شهرداری پیشوا ۱۳ جایگاه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برپا کرد

سید جمال محمدی، شهردار پیشوا گفت: به منظور جلوگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در اماکن عمومی و ایراد ضرر و زیان به زیرساخت‌های شهری، این شهرداری ۱۳ جایگاه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برپا کرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم بهمن‌

تهران نیازمند الگوی پیشرفته‌تر از مدیریت یکپارچه شهری است

مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرهایی مثل پاریس برای خود قانون خاص داشته باشد، گفت: برای اداره شهری مثل تهران نیازمند یک الگویی پیشرفته‌تر از مدیریت یکپارچه شهری هستیم.

تعیین ۳۰۰ نقطه تبلیغات محیطی کاندیداهای انتخابات مجلس در شهر زنجان

سیداسماعیل موسوی، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از اختصاص ۳۰۰ نقطه برای نصب بنر تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سطح شهر خبر داد و گفت: امکانات در همه نقاط شهر فراهم شده است.

جشن ۵۰۰۰ رأی اولی در منطقه یک تهران

سید مهدی صباغ، شهردار منطقه یک تهران با اشاره به برنامه دعوت از ۵ هزار دختر رأی اولی اظهار کرد: همکاران ما در معاونت اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری استانداری و آموزش و پرورش شهر تهران برنامه‌ای به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان برگزار کردند که در آن ۵۰۰۰ دختر از شمال شرق تهران که رأی اولی بودند، در آن حضور داشتند.

آماده‌سازی بیش از ۶۰ سازه برای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر ابهر

سید کیانوش حسینی، سرپرست شهرداری ابهر از آماده‌سازی بیش از ۶۰ سازه برای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر ابهر خبر داد.

فاصله میان نسلی بین جوانان و ایثارگران با ابزار هنر برداشته شود

عباس کیانی، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: نباید بگذاریم بین جوانان و ایثارگران فاصله میان نسلی ایجاد شود. پس باید با استفاده از ابزار هنر این‌فاصله را برداریم.

کد خبر 730259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.