دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری اعضای باند چهارنفره سارقان حرفه‌ای خودرو در شهرستان رشت خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا حدادی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت خودرو و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری اعضای باند چهارنفره سارقان این پرونده‌ها به دست آمد و با شناسایی هویت این افراد، کارآگاهان پلیس آگاهی با تعقیب و مراقبت چندساعته این افراد را در شهرستان رشت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت خودرو پراید اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰ و ۳۲ و ۳۴ و ۳۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگیر، قفل پدال و فرمان در کاهش وقوع سرقت خودرو بسیار تأثیرگذار است، گفت: شهروندان از پارک کردن وسایل نقلیه در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

کد خبر 730258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.