آماده‌سازی ۴۴ نقطه شهر قرچک برای تبلیغات نامزدهای انتخابات

شهردار قرچک گفت: به‌منظور ساماندهی وضعیت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سوی شهرداری، ۴۴ نقطه پرتردد شهر برای نصب اقلام تبلیغاتی آماده شده است.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری قرچک همچون دوره‌های گذشته انتخابات با هدف حفظ منظر و سیمای شهر و جلوگیری از مخدوش شدن دیوارها، امکانات و زیرساخت‌های شهری، اماکن پرتردد شهر را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شناسایی و آماده کرده است.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و در نظر گرفتن اندازه قانونی پوسترهای تبلیغاتی، شهرداری در ۴۴ نقطه پرتردد شهر اقدام به نصب جایگاه‌های متحدالشکل تبلیغاتی کرده تا نامزدها و طرفداران آنان بتوانند اقلام تبلیغاتی خود را روی این جایگاه‌ها نصب کنند.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: شهرداری انتظار دارد به‌منظور احترام به حقوق عامه مردم و جلوگیری از ضایع شدن حق شهروندان در استفاده از امکانات شهری، نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان پوسترها و اقلام انتخاباتی خود را فقط بر روی این جایگاه‌ها نصب و از چسباندن این اقلام روی دیوارهای شهر، مبلمان شهری و ایستگاه‌های اتوبوس خودداری کنند.

خرمی‌شریف ادامه داد: با آغاز زمان رسمی تبلیغات از ساعت ۱۲ بامداد روز پنجشنبه، سوم اسفند، کمیته امحای ستاد انتخابات با همکاری شهرداری نسبت به امحای آثار تبلیغاتی نصب شده در اماکن غیرمجاز اقدام می‌کند.

کد خبر 730224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.