طرح استقبال از بهار در البرز کلید خورد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز خواستار اجرای دقیق دستورالعمل مدیریت سفرهای نوروزی استان از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان البرز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حمید میرزایی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در جلسه کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان که در سالن جلسات شهدای البرز برگزار شد، ضمن تشریح وظایف شهرداران پیرامون لزوم اجرای دقیق دستورالعمل مدیرت سفر در سال ۱۴۰۳، بر اجرای طرح‌های ویژه عیدانه با هدف داشتن شهری زیبا در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

وی افزود: با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، پاک‌سازی معابر، رنگ‌آمیزی و نصب المان‌های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام عید، رسیدگی مؤثر به وضعیت زیرساخت‌ها و تأسیسات شهری و روستایی در همه ابعاد بهداشتی، ترافیکی و خدماتی باید مورد توجه ویژه مدیران شهری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز خاطرنشان کرد: پاک‌سازی حریم جاده‌ها و ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، برپایی بازارچه برای توزیع ارزاق عمومی، آماده‌باش گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی، برپایی ایستگاه‌های تجمیعی خدمات سفر با همکاری شهرداری‌ها، استقرار اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در مبادی ورودی و خروجی شهرها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان از دیگر مواردی است که باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی تصریح کرد: تمام مدیران شهری موظف هستند با اجرای دستورالعمل‌های تدوین شده در مهیا شدن استان برای مسافران نوروزی تلاش کنند.

کد خبر 730209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.