اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در ۸۰ نقطه آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در ۸۰ نقطه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مجید آقاجانی صبح امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در نشست مطبوعاتی با اشاره به عملکرد این ستاد در استان اظهار کرد: اقدامات مطلوبی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در استان توسط این ستاد اجرا شده است که می‌توان به برگزاری نشست‌های ترویج نماز در ۴۰ منطقه آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری توجه ویژه‌ای به نمازخانه‌های بین راهی صورت گرفته است، افزود: بیش از ۲۰۰ مسجد و نمازخانه بزرگ بین‌راهی در استان وجود دارد که به صورت ویژه مورد توجه و نظارت ستاد اقامه نماز قرار گرفته است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: مشکلات این نمازخانه‌ها از جمله مشکلات گرمایشی و سرمایشی حل و فصل شده است، اما مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مسئله در این نمازخانه‌ها، با ارسال کد و موضوع مشکل به شماره تلفن ۰۹۱۴۲۲۴۲۳۲۷ در راستای رفع آن اقدام کنند.

آقاجانی با اشاره به برگزاری طرح سه‌شنبه‌های مهدوی تاکید کرد: این طرح در ۵۰ نقطه شهر تبریز و ۳۰ نقطه استان در حال اجرا است و ۱۵۰ مدرسه در تبریز نیز این طرح را اجرا می‌کنند.

وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری پیاده‌روی استقبال از نیمه شعبان، اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی با رویکرد ارتقای نشاط اجتماعی، احیای شب نیمه شعبان در شش مسجد تبریز، تجهیز بیش از ۳۵۰ نقطه شهر، اتوبوس‌گردی با رویکرد کودکان، استقرار ایستگاه‌های مهدوی در ۲۰ نقطه شهر و سایر برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های این ستاد است.

کد خبر 730208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.