نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر اجتناب کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اگر برای انتخاب شدن تخریب دیگران، افشای اسرار و به رخ کشیدن عیوب از سوی کاندیدا یا افرادی که برای وی کار می‌کنند، انجام شود، این فرد تحت پرچم شیطان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در رابطه با رعایت اخلاق انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نامزدها باید رزومه، واقعیت‌ها و توانمندی‌های خود را مطرح و نباید از نظام برای خود هزینه و آن را خدشه‌دار کنند.

وی افزود: تخریب نظام اسلامی و تخریب سایر کاندیداها نباید انجام بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه باید در رابطه با آنچه بر زبان آورده می‌شود، باید دقت کرد، گفت: بعضی مواقع انسان مطلبی را بر زبان می‌آورد که تا مدت‌ها پشیمانی می‌آورد و حق افراد ضایع می‌شود و طبق آموزه‌های دینی نباید به تخریب دیگران اقدام کرد، چرا که طبق روایتی از امام صادق (ع) هرکس در مورد مؤمن مطلبی برای چشم انداختن وی بیان کند، خداوند او را از ولایت خود خارج و تحت پرچم شیطان قرار می‌دهد.

قریشی ادامه داد: اگر برای انتخاب شدن، تخریب دیگران، افشای اسرار و به رخ کشیدن عیوب از سوی کاندیدا یا کسانی که برای وی کار می‌کنند، انجام شود این فرد تحت پرچم شیطان قرار می‌گیرد و حتی شیطان هم از پذیرش چنین افرادی خودداری می‌کند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی اگر برای رضایت خداوند رقابت کنند، چه انتخاب شوند و چه نشوند، پیروز هستند چون وارد میدانی شده‌اند که به نفع نظام است و مجاهدت محسوب می‌شود و به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

قریشی عنوان کرد: کاری که برای خداوند نباشد، هیچ فایده‌ای ندارد.

کد خبر 730184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.