نصب مبلمان تماشا در نقاط خاص شهر اصفهان

معاون فنی اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: مبلمان تماشا طراحی و در نقاط خاص این کلان‌شهر نصب شده است‌ تا فضای زیبایی را برای شهر و شهروندان ایجاد کند.

علیرضا سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال جاری تلاش کردیم تغییراتی در مبلمان شهری ایجاد کنیم، از این‌رو مبلمان تماشا طراحی و در نقاط خاص کلان‌شهر اصفهان نصب شده است.

وی افزود: مبلمان تماشا در زاویه بناهای تاریخی یا فضای سبز شهر قرار می‌گیرد و فضای زیبایی را برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کند.

معاون فنی اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مبلمان سالمند از جمله مبلمانی است که برای سالمندان مبتلا به کمردرد طراحی شده است، تاکید کرد: امیدواریم این مبلمان تا پایان سال جاری توسط شهرداری مناطق پانزده‌گانه در پارک‌ها نصب شود.

سهرابی گفت: سالمندان بیشترین مخاطب پارک‌ها در ساعات صبح هستند، از این‌رو تلاش می‌شود تا این مبلمان راحتی بیشتری را برای سالمندان فراهم کند.

وی با بیان اینکه در طراحی مبلمان خانواده تلاش کردیم فضای دورهمی را در اختیار شهروندان قرار دهیم، ادامه داد: مبلمان سطح شهر در حال حاضر دونفره است و فاصله زیادی از یکدیگر دارد، از این‌رو تغییراتی در مبلمان شهری برای ایجاد فضای صمیمی‌تر انجام شد.

کد خبر 730174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.