بهره‌گیری از کمک‌های مردمی به‌صورت آنلاین در راستای حفظ آبروی خانواده‌های نیازمند

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در سال‌های اخیر با فعالیت مناسب شبکه‌های مردمی به‌ویژه مراکز نیکوکاری، جمع‌آوری و کمک‌های مردمی به صورت هوشمندانه و آنلاین انجام شده تا بتوانیم با حفظ آبروی افراد، مساعدت خیران و گروه‌های توانمند جامعه را به دست این خانواده‌های نیازمند برسانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، باقر باقرزاده شامگاه _چهارشنبه، دوم اسفند_ در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان سرعین اظهار کرد: از اول پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) این انقلاب را انقلاب مستضعفان نام‌گذاری کرده و در همین راستا اولین نهاد انقلابی نیز با عنوان کمیته امداد شکل گرفته تا فرصت حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه فراهم شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر با فعالیت مناسب شبکه‌های مردمی به‌ویژه مراکز نیکوکاری، جمع‌آوری و کمک‌های مردمی به صورت هوشمندانه و آنلاین انجام شده تا بتوانیم با حفظ آبروی افراد، مساعدت خیران و گروه‌های توانمند جامعه را به دست این خانواده‌های نیازمند برسانیم.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: هر چند با شرایط مطلوب رفع فقر و تبعیض فاصله داریم، اما جهت‌گیری‌ها در رفع فقر در جامعه ایجاد شده تا بتوانیم به دست آورد عظیمی در حوزه توانمندسازی گروه‌های مختلف جامعه دست پیدا کنیم.

باقرزاده ظرفیت مدرسه و مراکز تجمعی را در جمع‌آوری کمک‌ها و احسان مردم برای پشتیبانی از نیازمندان یادآور شد و گفت: در یک اقدام ابتکاری، نیازمندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و دانش آموزان نیازمند احصا و شناسایی شده تا بتوانیم به این خانواده‌ها یاری رسانده و توزیع اقلام مورد نیاز آن‌ها را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها بهتر است به صورت موردی انجام شده و پیگیری‌ها در دستور کار باشد و در سریع‌ترین زمان مشکلات و گرفتاری این خانواده‌ها را رفع کنیم.

باقرزاده بیان کرد: امیدواریم از ظرفیت ادارات مختلف به ویژه بهداشت و درمان و سایر مجموعه‌های اداری شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه مردمی استفاده کرده و در جشن نیکوکاری از این شرایط فراهم شده برای جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 730120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.