کارگروه اقدام ظرفیتی اساسی برای کمک به سرمایه‌گذاری و رونق تولید

استاندار لرستان گفت: ایجاد کارگروه اقدام ظرفیتی اساسی برای کمک به رونق تولید، سرمایه‌گذاری بیش‌تر و پیشبرد پروژه‌های عمرانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، فرهاد زیویار، امروز_چهارشنبه دوم اسفند_ در نخستین جلسه کارگروه اقدام که به منظور رفع مشکلات اقتصادی استان و به ابتکار و همکاری دستگاه‌های نظارتی، حاکمیتی، حوزه قضا و سایر حوزه‌های تخصصی و اجرایی در لرستان تشکیل شد، ایجاد این کارگروه را ظرفیتی اساسی برای کمک به رونق تولید، سرمایه‌گذاری بیش‌تر و پیشبرد پروژه‌های عمرانی دانست.

وی افزود: در این کارگروه بر لزوم و ضرورت همکاری و انسجام دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است و باید در آن موانع ایجادی به واسطه بروکراسی‌ها برطرف شود و در اسرع وقت از امکانات استان و ظرفیت سرمایه‌گذاران بهره‌برداری بهتر و دقیق‌تری به عمل بیاید.

استاندار لرستان گفت: این کار گروه به بررسی مشکلات اقتصادی استان و رفع موانع احتمالی که ممکن است برای سرمایه‌گذاران به دلیل ناهماهنگی‌های احتمالی بین دستگاه‌های مختلف و یا برخی از پروژه‌های عمرانی که به دلایلی دچار توقف شده‌اند و یا انسداد حساب‌هایی که به جهت دعواهای حقوقی انجام شده و تأثیر خیلی زیادی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی به‌وجود می‌آورند، خواهد پرداخت.

زیویار با استقبال از تشکیل این کارگروه بیان کرد: با این ابتکار عمل در واقع از ظرفیت‌های حاکمیتی با توافقاتی که بناست دستگاه‌های مختلف از جمله تیم مدیریتی استانداری، معاونت‌های اقتصادی و عمرانی، دستگاه‌های نظارتی همچون اداره کل بازرسی، اداره کل اطلاعات، حوزه دادگستری و قضا با همراهی همه دستگاه‌ها و درخواست‌هایی که از طرف بخش خصوصی در اختیار دبیرخانه قرار خواهند گرفت، در جهت رفع مشکلات اقتصادی، افزایش اشتغال و بهبود معیشت مردم استفاده شود.

کد خبر 730116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.