ناامیدی، فریب دشمن علیه مردم ایران اسلامی است

استاندار اصفهان ضمن تأکید بر عزت ایران اسلامی در جهان، گفت: ما همواره پس از دوران دفاع مقدس در جنگ هستیم و تنها عرصه جنگ تغییر یافته که ناامیدی نیز فریب دشمن علیه مردم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌المل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز _چهارشنبه، دوم اسفند_ در جریان سفر به شهرستان خمینی‌شهر و حضور در آئین افتتاح بلوار شهدای خوزان و رونمایی از ۱۵ دستگاه ون وانا جهت بهره‌برداری در خطوط ناوگان شهری، اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که تصور می‌شد تنها راه‌حل برون‌رفت از مشکلات، بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی و به FATF گره خورده است.

وی ادامه داد: طرح‌های ساخت مسکن زمین مانده و دولت با انبوهی از بدهی مواجه بود.

استاندار اصفهان گفت: در دولت سیزدهم رویکرد کشور تغییر کرد و رئیس جمهوری در کشور انتخاب شد که تفکر جهادی و مردمی دارد.

مرتضوی ضمن اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم و همراهی مردم با دولت، اظهار کرد: کشوری که روزی ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر از مردمش بخاطر بیماری کرونا جان می‌دادند، با تدبیر و اتکاء به توانمندی‌های دانشمندان خود جزو چند کشور نخست دنیا در مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفت.

وی افزود: این موفقیت در سایر عرصه‌های کشور نیز اتفاق افتاد، زیرا مردم انتخاب درست و حضور آگاهانه‌ای در تعیین رئیس جمهور داشتند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون فراز و فرودهای بسیاری را گذرانده‌ایم، زیرا نمی‌خواستیم رئیس جمهور آمریکا به ما بگوید به کدام موج رادیو گوش دهید و نمی‌خواستیم سفیر آمریکا وزرای کشور ما را تعیین کند.

مرتضوی افزود: ۲۰۰ هزار شهید برای استقلال کشورمان دادیم تا مردم ما در امنیت کامل زندگی کنند.

وی متذکر شد: امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که بدون اراده جمهوری اسلامی نمی‌توانند تصمیمی بگیرند.

استاندار اصفهان ضمن تأکید بر عزت ایران اسلامی در جهان، خاطرنشان کرد: ما همواره پس از دوران دفاع مقدس در جنگ هستیم و تنها عرصه جنگ تغییر یافته است.

مرتضوی ناامیدی را فریب دشمن علیه مردم ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: در انتخابات پیش‌رو نیز باید هوشیار عمل کنیم و هرکدام از ما در حوزه تأثیر خود یک ستاد انتخابات با هدف مشارکت همگانی باشیم.

وی افزود: انتخابات با مشارکت همگانی سبب خواهد شد تا ایران اسلامی در دنیا باری دیگر عزتمند شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: همه ما جزو یک خانواده به اسم ایران هستیم و دنیا به ما به دید مردم ایران نگاه می‌کند.

مرتضوی در بخش دیگر سخنان خود ضمن اشاره به تأمین آب به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات مردم اصفهان، خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم به دستور ریاست‌جمهوری قرارگاهی به نام قرارگاه آب در استان تشکیل و دو روز در هفته به صورت مستمر جلسات این قرارگاه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۵ محور اصلی و ۲۵ برنامه در راستای تأمین آب، صرفه‌جویی در مصرف، ساماندهی زاینده‌رود، معیشت جایگزین و استفاده از آب‌های خاکستری در صنعت در این قرارگاه مصوب شد.

استاندار اصفهان یادآور شد: در حوزه تأمین آب پروژهٔ تأمین آب از دریای عمان و تأمین آب از منابع جنوب استان را با جدیت در دستور کار قرار دادیم.

مرتضوی ادامه داد: در حوزه تأمین آب از دریای عمان ۵۰۰ کیلومتر نخست را در یک سال و چند ماه طی کردیم و این در شرایطی است که کارشناسان می‌گفتند تکمیل این خط ۱۱ سال به طول می‌انجامد، اما اکنون در مسیر تکمیل ۵۰۰ کیلومتر دوم این خط قرار داریم.

وی متذکر شد: البته ۱۳ میلیارد متر مکعب کسری آبخوان داریم که تنها یکی از راه‌های جبران این کسری، پروژه‌های تأمین آب استان است، از این رو سایر برنامه‌ها را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد.

استاندار اصفهان بیان کرد: در حوزه‌های مختلف باید مصارف آب را مدیریت و بر نوع مصارف نیز تجدیدنظر کنیم.

مرتضوی در پایان ضمن تأکید بر مشارکت همگانی در انتخابات، همه مردم بالاخص مردم شهرستان خمینی‌شهر را به مشارکت همگانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

کد خبر 730113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.