توسعه خدمت‌رسانی به مددجویان با مشارکت حجاج اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مشارکت حجاج اردبیلی و زائرین عتبات عالیات، تنوع خدمت‌رسانی به مددجویان را فراهم می‌کند و این حرکتی شایسته در راستای رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با مدیر سازمان حج و زیارت استان اردبیل اظهار کرد: مجموعه حج و زیارت همه ساله برای برگزاری مناسک حج و سایر مناسبت‌ها مانند اربعین حسینی، برنامه‌های مناسبی را برگزار می‌کند تا مردم این استان بتوانند از زیارت اماکن مقدس بهره ببرند.

وی افزود: حضور حجاج و سایر زائرین عتبات عالیات فرصتی را فراهم کرده تا از مناسبت‌های پیش رو برای جلب و جذب منابع کمکی و احسانات آن‌ها استفاده کرده و در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین به نفع خانواده‌های مشمول این طرح بهره ببریم.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: این مناسبت‌های مذهبی بهترین فرصت و بستر برای جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست استان است که همه ساله در قالب سفر معنوی حج و عتبات عالیات می‌خواهند در این فضاها با معبود خود راز و نیاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: آمادگی کامل داریم تا در ایام حج سال آینده و اربعین حسینی با مشارکت حج و زیارت از راهکارهای متنوع برای جذب مشارکت بیشتر حجاج و زائران استفاده کرده تا خیران بیشتر و کمک‌های فراگیری را جذب کنیم تا بخشی از نیازمندی خانواده‌ها از این طریق تأمین شود.

ابراهیم احدی مدیر سازمان حج و زیارت استان اردبیل نیز در ادامه این نشست آمادگی خود را برای برگزاری و مشارکت در پویش‌های مناسبتی بیان داشته و اظهار کرد: در کنار مسائل عبادی و معنوی زیارت، شایسته است دستگیری از فقرا و نیازمندان نیز مورد توجه قرار گرفته تا بتوانیم در این حوزه ادای دین معنوی خود را انجام دهیم.

وی افزود: ایام حج فرصتی مناسب است تا بتوانیم از ظرفیت حجاج اعزامی به سرزمین وحی الهی استفاده کرده و در قالب طرح‌های متنوع کمیته امداد به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنیم.

کد خبر 730111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.