هزار رای اولی در گلپایگان  وجود دارد/ تجهیز ۵ واحد آموزشی برای اسکان مسافران نوروز

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان از وجود هزار دانش‌آموز رای اولی در گلپایگان خبر داد و گفت: پنج واحد آموزشی با ظرفیت ۴۰ کلاس درس برای مهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، باقر عبیری امروز _ چهارشنبه دوم اسفند_ در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه ساخت مدرسه حبیب الهی در مرحله مناقصه قرار دارد، اظهار کرد: ساخت این واحد آموزشی سال‌های متوالی بدون ردیف اعتباری دولتی رها شده بود که پس از پیگیری‌ها دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و اکنون مناقصه آن در حال انجام است.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم در آینده‌ای نزدیک مناقصه ساخت دومین مدرسه در مسکن مهر گلپایگان با پیمانکار مربوطه انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش در دهه فجر برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی دانش‌آموزان و فرهنگیان، برگزاری یادواره شهدا در تمام مدارس، و آموزش خانواده برای اولیای دانش‌آموزان با سخنران کشوری در مدارس گلشهر و گوگد و سعیدآباد برگزار شد.

عبیری با بیان اینکه هزار دانش‌آموز رأی اولی در شهرستان گلپایگان برای نخستین بار در انتخابات یازدهم اسفندماه شرکت می‌کنند، افزود: در شهرستان گلپایگان ۱۷ هزار دانش‌آموزان در سه مقطع تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن تکلیف ۸۰۰ دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی در مصلای شهر گلپایگان با همکاری شورای انجمن مربیان مدارس و امام‌جمعه گلپایگان برگزار شد، افزود: در مراسم اعتکاف امسال هزار دانش‌آموز شرکت کرده‌اند.

وی از آمادگی آموزش و پرورش گلپایگان در اسکان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: پنج واحد آموزشی با ظرفیت ۴۰ کلاس درس برای مهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان از برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۴ اسفندماه در تمام مدارس شهرستان خبر داد و گفت: پیگیر دریافت هدایای مقام معظم رهبری برای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان در شب عید هستیم.

عبیری از دایر شدن پایگاه مطالعه برای دانش‌آموزان کنکوری با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌ها در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: مدرسه فرهنگ شهر گوگد به دلیل فرسودگی قابل استفاده نیست، با همت خیر والامقام رادنیا یک واحد آموزشی در مرحله تکمیل قرار دارد، سال آینده تحصیلی دانش‌آموزان مدرسه فرهنگ در این مدرسه جدید مشغول تحصیل می‌شوند.‌

رأی اولی‌ها همراه با والدین در ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان با تبریک فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج الله اظهار کرد: دانش‌آموزان نقش مؤثری برای حضور پر شور اولیای خود در پای صندوق‌های اخذ رأی دارند.

وی با تاکید بر راه‌اندازی یک پویش دانش‌آموزی برای رأی اولی‌ها، افزود: با راه‌اندازی این پویش دانش‌آموزان رأی اولی همراه با والدین در ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مبلغ تبلیغ برای سایر مردم باشند.

فرماندار گلپایگان افزود: مجموعه آموزش و پرورش هم در مشارکت و هم در اجرای انتخابات نقش بسیار مؤثر دارند تا جایی که ۸۰ درصد نیروهای آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات مشغول می‌شوند.

رأی اولی‌ها با شرکت در انتخابات در تعیین آینده کشور سهیم باشند

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان با تاکید بر مشارکت دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات، اظهار کرد: آینده کشور به دست دانش‌آموزان رقم می‌خورد بنابراین باید در تعیین آینده کشور سهیم باشند.

وی افزود: اگر بخواهیم مسیری مبتنی بر مردم سالاری دینی تشکیل دهیم باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم تا مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه فلسفه وجودی تصویب طرح شورای دانش‌آموزی تمرین مشارکت دانش‌آموزان در مسائل اجتماعی و سیاسی است، گفت: دانش‌آموزان و مجموعه آموزش و پرورش با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نشان دادند که طبق سنوات گذشته همواره در پایبندی به انقلاب اسلامی پیشرو هستند.

کد خبر 730082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.