کار سخت دهدشتی‌ها برای باقی‌ماندن در لیگ‌ برتر

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال امروز با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان، طبس، کازرون و خرم‌آباد پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان، طبس، کازرون و خرم‌آباد پیگیری می‌شود؛ در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم زغال سنگ طبس میزبان گیتی‌پسند اصفهان است.

فولاد سپاهان نوین - نفت و گاز گچساران

در یکی از دیدارهای حساس هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال، سپاهان نوین میزبان تیم نفت و گاز گچساران است، شاگردان رحیمی‌زاده هفته گذشته با عملکرد خوبی که مقابل آلومینیوم اراک داشتند موفق شدند با کسب هشتمین برد خود در رده نهم جدول بایستند؛ در مقابل نفت و گاز گچساران میزبان پلیمر خلیج فارس بود، اما نتوانست دو امتیاز خانگی را از آن خود کند و نتیجه را واگذار کرد.

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - فراز بام خائیز دهدشت

در دیگر دیدار هفته دوازدهم تیم پلیمر میزبان تیم جوان فراز بام خائیز است، پلیمری‌ها هفته گذشته مهمان نفت و گاز گچساران بودند و موفق شدند این تیم را مغلوب خود کنند؛ جوانان دهدشتی نیز با تیم زغال‌سنگ طبس در جدال بودند که در نهایت با اختلاف مغلوب این تیم شدند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار این هفته نیروی زمینی کازرون میزبان آلومینیوم اراک است، تیم میزبان هفته گذشته مقابل تیم پرواز هوانیروز صف‌آرایی کرد و موفق شد بر این تیم غلبه کند؛ آلومینیومی‌ها نیز با شاگردان رحیمی‌زاده در نبرد بودند که در یک بازی پایاپای با اختلاف یک گل مغلوب آنان شدند.

زغال‌سنگ طبس - گیتی‌پسند اصفهان

در دیگر دیدار حساس این هفته زغال سنگ میزبان گیتی‌پسند اصفهان است، زغال سنگ هفته گذشته را با برد مقابل جوانان دهدشتی گذرانده است، اما شاگردان کیوان صادقی مقابل مس صدرنشین به میدان رفتند که در یک بازی نزدیک نتیجه را واگذار کردند.

فولاد مبارکه سپاهان - پرواز هوانیروز اصفهان

در دیگر دیدار هفته دوازدهم طلایی‌پوشان اصفهان میزبان پرواز هوانیروز هستند، سپاهانی‌ها هفته گذشته نتوانستند دو امتیاز داخل خانه را کسب کنند و مغلوب پیکان خراسان شدند؛ هوانیروزی‌ها هم هفته گذشته را با باخت مقابل نیروی زمینی کازرون گذراندند.

صنعت مس کرمان - پیکان خراسان

این بازی قرار بود پنجشنبه، دهم اسفند برگزار شود به روز دیگری موکول شد.

برنامه کامل مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال

فولاد سپاهان نوین - نفت و گاز گچساران (ساعت ۱۶)

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - فرازبام خاییز دهدشت (ساعت ۱۶)

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - آلومینیوم اراک (ساعت ۱۶)

زغال‌سنگ طبس - گیتی پسند اصفهان (ساعت ۱۶)

فولاد مبارکه سپاهان - پرواز هوانیروز اصفهان (ساعت ۱۸:۳۰)

جدول لیگ برتر هندبال ۱۴۰۲

رده تیم امتیاز بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل
۱ مس کرمان ۲۴ ۱۱ ۱۱ ۰ ۰ ۳۱۲ ۲۶۳ ۴۹
۲

شهید شاملی کازرون

۲۲ ۱۱ ۱۰ ۰ ۱ ۳۰۹ ۲۵۱ ۵۸
۳ گیتی‌پسند ۱۸ ۱۱ ۸ ۱ ۲ ۳۰۹ ۲۷۶ ۳۳
۴ فولاد مبارکه سپاهان ۱۵ ۱۱ ۶ ۱ ۴ ۲۸۲ ۲۵۶ ۲۶
۵ زغال‌سنگ طبس ۱۵ ۱۱ ۶ ۱ ۴ ۲۸۹ ۲۵۳ ۳۶
۶ پلیمر خلیج‌فارس ۱۴ ۱۱ ۶ ۰ ۵ ۳۲۱ ۳۱۱ ۱۰
۷ نفت و گاز گچساران ۱۴ ۱۱ ۵ ۲ ۴ ۲۳۶ ۲۳۸ ۲-
۸ پیکان خراسان ۱۰ ۱۱ ۴ ۱ ۶ ۲۸۸ ۲۹۵ ۷-
۹ سپاهان نوین ۸ ۱۱ ۴ ۰ ۷ ۲۲۱ ۲۶۱ ۴۰-
۱۰ آلومینیوم اراک ۵ ۱۱ ۲ ۰ ۹ ۲۶۴ ۳۱۰ ۴۶-
۱۱ پرواز هوانیروز ۴ ۱۱ ۱ ۰ ۱۰ ۲۹۷ ۳۴۸ ۵۱-
۱۲ فرازبام خائیز دهدشت ۲ ۱۱ ۰ ۰ ۱۱ ۲۷۸ ۳۴۴ ۶۶-

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 730071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.