امنیت انتخابات را خط قرمز خود می‌دانیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ارومیه گفت: با کسی تعارف نداریم و در مقوله انتخابات، امنیت را خط قرمز خود قلمداد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جعفر ظرف‌فروش امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ در نشست توجیهی مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات تبلیغات انتخاباتی برابر آئین نامه مربوطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نامزدها از هرگونه تبلیغات غیرقانونی و تخریب همدیگر خودداری کنند چرا که امنیت انتخابات را خط قرمز خود می‌دانیم.

وی با اعلام مواردی از بایدها و نبایدها در خصوص تبلیغات انتخاباتی افزود: نباید مردم بخاطر کاری ستاد انتخاباتی دچار مشکل شوند و از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار نارضایتی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ارومیه گفت: با رفتار قانونی و در شأن نمایندگی مردم، نامزدها شایستگی وکالت مردم را در نهاد قانون گذاری کشور نشان دهند.

ظرف‌فروش تصریح کرد: با همه آنهایی که بخواهند فراقانونی رفتار کنند برخورد جدی خواهیم داشت، زیرا آرا و نظرات مردم را بسیار مهم می‌دانیم.

کد خبر 730070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.