از زبان هنر برای بیان رشادت‌های ایثارگران استفاده شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: از همه ظرفیت‌ها برای بیان رشادت‌های صورت گرفته در استان استفاده شود و یکی از مهمترین آنها، زبان هنر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، با اشاره به نقش مردم استان در عرصه‌های دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دفاع مقدس در آذربایجان غربی از سال ۱۳۵۷ آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به زیرساخت‌های مربوط به تبیین رشادت‌های شهدای بزرگوار در جبهه‌های مختلف، افزود: زیرساخت‌های یادمان‌ها، باغ موزه‌های دفاع مقدس برای برای بهره‌مندی بیشتر در سفرهای راهیان نور در استان تکمیل و تقویت خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در کنار برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، یادواره شهدا نیز می‌تواند در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شود تا مردم مناطق مختلف استان بتوانند از معنویت این یادواره بهره مند شوند.

در این جلسه احکام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان، استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان رئیس ستاد شورای سیاست‌گذاری و کنگره ۱۲ هزار شهید استان و سردار سرتیپ دوم رجبی فرمانده سپاه شهدای استان به عنوان دبیرکل شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان از طرف سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهدا شد.

به گزارش ایمنا «سرزمین لاله خیز»، «ماه در آتش» و «گفتم دیگر تمام شد» نیز نام سه کتابی است که در این جلسه رونمایی شدند.

کد خبر 730050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.