دعوت شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم شریف و انقلابی استان مرکزی برای شرکت در راهپیمایی محکومیت کشتار مردم مقاوم غزه فراخواند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی آمده است:

حملات ددمنشانه جانیان و قاتلان رژیم صهیونیستی و قتل عام در گذرگاه رفح که مامن و پناهگاه قریب به یک و نیم میلیون زن و کودک و آخرین امید غیرنظامیان آواره فلسطینی می‌باشد عمق گرگ صفتی و درنده خویی این لکه کثیف و ننگ بشریت را نشان می‌دهد.

این بیانیه می‌افزاید: این قتل عام وحشیانه که با چراغ سبز دولت بایدن و حمایت تسلیحاتی، سیاسی، امنیتی و نظامی آمریکا و با هدف نسل کشی و کوچ اجباری فلسطینیان انجام می‌گیرد برخلاف ادعاهای دروغین آمریکا مبنی بر عدم گسترش دامنه جنگ، در امتداد سیاست‌های مزورانه آمریکا بوده و نشان از عمق پستی، خباثت و پلیدی دولت آمریکا دارد.

در این بیانیه تصریح شده است: سران این دولت نه تنها به دنبال توقف جنگ نیستند بلکه با ارسال تجهیزات پیشرفته و مداوم عامل اصلی قتل عام کودکان و زنان مظلوم غزه بوده و باید در یک دادگاه بین‌المللی به عنوان عاملان و شرکا در کشتار مردم غزه محاکمه شوند.

در این بیانیه تاکید شده است: متأسفانه علیرغم جنایات وحشیانه ماشین کشتار رژیم آپارتاید و خون‌آشام صهیونیستی، سازمان‌ها، نهادها و دولت‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر در سکوتی مرگبار قرار گرفته‌اند و گویی گرد مرگ روی مجامع بین‌المللی پاشیده و سکوت و بعضاً همکاری‌های مختلف سیاسی و اقتصادی برخی از کشورهای اسلامی هم سبب ادامه و تشدید جنایات این رژیم خونخوار شده است.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌تردید صحنه‌های جان‌سوز شهادت و به خاک و خون کشیدن شدن زن و مرد و کودک فلسطینی دل‌های ملت‌های جهان را به درد آورده صحنه‌های حضور مردم در سراسر جهان نشان از عمق خشم ملت‌ها از جانیان و قاتلان صهیونیستی و سران آمریکا دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم‌صدا با ملت فهیم و دردمند ایران اسلامی ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و سکوت مشمئز کننده سران کشورهای جهان به ویژه جهان اسلام، از مسئولان دیپلماسی کشور می‌خواهد فعالانه در جهت کمک به شکل‌گیری توافق سیاسی و ایجاد آتش‌بس در غزه عمل نموده و دولت‌های همسو با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را به قطع کمک سیاسی، تبلیغاتی، تسلیحاتی و کالاهای مصرفی رژیم صهیونیستی ترغیب نمایند.

در این بیانیه تاکید شده است: از تمامی ملت‌های آزاده و وجدان‌های بیدار و امت اسلام در سراسر جهان می‌خواهیم در برابر این وحشیانه‌ترین صحنه تاریخ بشریت و این خون آشامان ددمنش ساکت ننشسته و هر از اقدامی که موجب توقف این ماشین کشتار می‌شود دریغ نورزند.

در این بیانیه تصریح شده است: به همین مناسبت در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار مردم انقلابی استان مرکزی پس از اقامه نمازجمعه چهارم اسفندماه از مقابل مصلی بیت‌المقدس و میعادگاه‌های نمازجمعه راهپیمایی نموده و ضمن محکومیت رژیم کودک‌کش و دیوسیرت صهیونیستی، همبستگی و حمایت خود را با غزه مقاوم اعلام می‌نمایند.

در این بیانیه آمده است: این راهپیمایی در شهر اراک نیز پس از اقامه نمازجمعه با حضور اقشار مردم و نمازگزاران، از مقابل مصلی بیت‌المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا خیابان سلمان فارسی برگزار می‌شود.

کد خبر 730018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.