پلمب ۲۲ واحد متخلف خرید و فروش ضایعات در گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: ۲۲ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی و خرید و فروش ضایعات و اموال مسروقه در اجرای طرح پیشگیری گیلان پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علی حیدرخواه اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف ضایعاتی در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی خرید و فروش ضایعات به صورت ویژه و مستمر در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با بیان اینکه در یک هفته گذشته مأموران اداره نظارت بر اماکن به جهت پیشگیری از سرقت از ۱۴۱ واحد صنفی ضایعاتی بازدید کردند، افزود: در این راستا ضمن اخذ تعهد از ۶۵ واحد صنفی، برای ۴۵ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۲۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش اموال کارکرده بدون هماهنگی مالک آن جرم است، خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای صنفی ضایعاتی نیز باید تمامی ورودی و خروجی اموال را در دفاتر مربوطه ثبت کنند.

حیدرخواه با بیان اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 730017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.