دستگیری باند سارقان در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان کابل برق با اعتراف به ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده با تاکید بر ارتقا سطح آگاهی عمومی و تشدید اقدامات پیشگیرانه، اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزمی همگانی را می‌طلبد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، و مأموران پاسگاه انتظامی کسماء با تلاش شبانه‌روزی و تقویت گشت‌های نامحسوس، اعضای باند سه‌نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف حدود ۳۰ متر کابل برق سرقتی از این افراد سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارقان ۲۲، ۳۴ و ۴۶ ساله در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

کد خبر 730013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.