عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اسفند

در این بسته خبری از تردد مردم برای رفتن به بهشت رضا(ع) از مسیر آزادراه مشهد-باغچه تا ۶۰ هزار میلیارد ریال به بودجه آزادراه شهید سلیمانی کرج افزوده شد و ضعف زیرساخت‌های گردشگری در بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مردم برای رفتن به بهشت رضا (ع) از مسیر آزادراه مشهد-باغچه تردد کنند

علی سمیعی، مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد گفت: یکی از مسیرهای منتهی به بهشت رضا (ع) مسیر سنتی کنارگذر آزادراه از جاده فریمان بوده که بعد از فراهم شدن مسیر دسترسی به بهشت رضا (ع) از طریق آزادراه مشهد-باغچه این مسیر بسیار مطلوب بوده و مردم از این مسیر تردد کنند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اسفند

توزیع ۷۰۰۰ کارت شهروندی در پایانه‌های اتوبوسرانی شیراز

پیمان باباخانی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از توزیع ۷ هزار عدد کارت شهروندی (کارت بلیت) در پایانه‌های اتوبوسرانی و ایستگاه‌های مترو سطح شهر شیراز خبر داد.

ضعف زیرساخت‌های گردشگری در بوشهر

وحید نیک‌روش، رئیس شورای شهر بوشهر گفت: ضعف زیرساخت‌های گردشگری به ویژه در مورد اماکن اقامتی در شهر بوشهر مشهود است.

اضافه شدن ۳۲ هکتار به ظرفیت بهشت رضا (ع) مشهد

محمدصادق احمدی نیک، مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: حدود دو ماه پیش ۳۲ هکتار از اراضی ضلع شمالی از آستان قدس درخواست و به ظرفیت بهشت رضا اضافه شد که سال بعد اولین بلوک‌ها را ایجاد خواهیم کرد.

برگزاری جشنی به وسعت شهر یزد همزمان با ولادت امام عصر (عج)

مصطفی زارع‌زاده، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح برنامه‌های حوزه مهدویت این سازمان همزمان با ایام نیمه شعبان، از برگزاری پیاده راه حضرت ولی عصر (عج) برای سومین سال به میزبانی امامشهر یزد خبر داد.

بوشهر فاقد خانه امید است

شهناز پولادی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر گفت این امر علی‌رغم پیگیری‌های مکرر چند ساله تاکنون محقق نشده است و استان بوشهر از معدود استان‌های کشور است که فاقد خانه امید است که درخواست داریم در راستای توجه به سالمندان این خواسته به حق این قشر در دستور کار قرار گیرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اسفند

سه پروژه کلان شهری در تبریز آماده بهره‌برداری است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: در آستانه نیمه شعبان، سه پروژه کلان شهری در این شهر آماده بهره‌برداری است که فردا با حضور وزیر کشور بهره‌برداری می‌شود.

امروز آخرین فرصت ثبت نام نامزدهای انتخابات در طرح تبلیغات پاکیزه است

افشین مظفری، شهردار ایلام گفت: فرصت ثبت نام در طرح تبلیغات پاکیزه شهرداری ایلام از سوی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز به پایان می‌رسد.

۶۰ جایگاه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات در شهرکرد ایجاد شد

اکبر ایازی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از ایجاد ۶۰ جایگاه برای امور تبلیغاتی نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در معابر و میدان‌های اصلی این شهر خبر داد.

۷۰ درصد برنامه بودجه شهرداری ساوه محقق شد

مهدی صفا خلج، سرپرست شهرداری ساوه گفت: ۱۱ هزار میلیارد ریال از بودجه ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال جاری این شهرداری شامل ۷۰ درصد آن محقق شد.

۶۰ هزار میلیارد ریال به بودجه آزاد راه شهید سلیمانی کرج افزوده شد

علیرضا رحیمی، نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: ۶۰ هزار میلیارد ریال از محل منابع داخلی و ملی به بودجه پروژه آزاد راه شهید سلیمانی در شمال کرج افزوده شد.

کد خبر 729998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.