فعالیت ۲۳۰ شعبه اخذی رأی در شهرستان گنبد کاووس

فرماندار گنبدکاووس گفت: در روز انتخابات ۲۳۰ شعبه اخذی رأی در شهرستان گنبد کاووس فعالیت خواهند داشت که ۲۷ شعبه در داشلی برون، ۱۰۸ شعبه در بخش مرکزی و ۹۵ شعبه در گنبد فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، مهدی دهرویه امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه گنبد کاووس دومین شهر به لحاظ جمعیت در استان گلستان محسوب می‌شود همه عوامل اجرای برگزاری انتخابات در شهرستان گنبد کاووس با وفاق و همدلی آماده برگزاری این اتفاق مهم هستند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات هشت نفر در ترکیب هیئت اجرایی ما حضور دارند که از این تعداد یک نفر سیستانی، یک نفر ترک، چهار نفر ترکمن و دو نفر فارس هستند.

فرماندار گنبد کاووس از افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: این کار به منظور رفاه حال مردم و دسترسی به شعب اخذ رأی انجام شده است.

وی یادآور شد: در روز انتخابات ۲۳۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان گنبد کاووس فعالیت خواهند داشت که ۲۷ شعبه در داشلی برون، ۱۰۸ شعبه در بخش مرکزی و ۹۵ شعبه در گنبد فعال است.

دهرویه اظهار کرد: نمایندگان فرماندار شناسایی و در سامانه بارگذاری شدند و آموزش آن‌ها در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: پس از کش‌وقوس‌های فراوانی که داشته‌ایم، ۳۸ نفر برای عرصه انتخابات در شهرستان گنبد کاووس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 729956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.