احداث پارک تخصصی دوستدار کودک در اغوانیه

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث پارک تخصصی دوستدار کودک در شهرک مخابرات محله ارغوانیه گفت: زمین این پروژه در تملک شهرداری است و مساحت آن حدود ۹۰۰ مترمربع است و این اولین بازیکده کودک (مقیاس مینیمالیست) در اصفهان با استانداردهای روز جهان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در جمع اهالی محله ارغوانیه و در مسجد حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: به فال نیک می‌گیریم که در شب ولادت حضرت علی اکبر (ع) در مکان مقدسی که به نام آن حضرت است و در جمع شما عزیزان حضور یافتیم؛ شایسته تقدیر است که کودکان، نوجوانان و جوانان بسیاری در این مسجد فعال و پویا هستند و یکی از وظایف ما است که بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی را در این محله تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری منطقه ۱۵، ۴۶۶ میلیارد تومان بود که ۲۰ میلیارد تومان به محله ارغوانیه اختصاص داشت، تصریح کرد: در حاضر بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه فعال در این محله در حال اجرا است که حدود هشت میلیارد تومان برای زیرسازی و روکش آسفالت و حدود دو میلیارد تومان دیگر برای پیاده‌روسازی هزینه می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح‌های محله‌محوری که از اقدامات شاخص در دوره ششم مدیریت شهری است از سال ۱۴۰۰ تا کنون چهار محله و در سال ۱۴۰۳ سه محله خاتون‌آباد، هیستان و ارغوانیه برای اجرای طرح‌های محله‌محوری انتخاب شده‌اند که حدود ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه برای این محله در دستور کار قرار می‌گیرد.

احداث پارک تخصصی دوستدار کودک در اغوانیه

نظری‌پور ادامه داد: احیا و احداث فضای سبز، اجرای آسفالت معابر، احداث پارک، احداث ورزشگاه و مشارکت با بسیج برای احداث یک ورزشگاه دیگر از جمله پروژه‌های شاخصی است که برای محله ارغوانیه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به احداث پارک تخصصی دوستدار کودک در شهرک مخابرات محله ارغوانیه خاطرنشان کرد: زمین این پروژه در تملک شهرداری است و مساحت آن حدود ۹۰۰ مترمربع است؛ این اولین بازیکده کودک (مقیاس مینیمالیست) در اصفهان با استانداردهای روز جهان خواهد بود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: دشمن تمام حربه‌ها را برای مشارکت‌نکردن به کار بسته است که مردم ما با حضور پرشور بر سر صندوق‌های رأی به بدخواهان پاسخ محکمی خواهند داد.

کد خبر 729939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.