افتتاح فضای اداری و ویترین شهر هوشمند در قاهره

قاهره مصر پس از همکاری موفق ارائه‌دهنده هوش مصنوعی مبتنی بر ابر Iveda با سازمان صنعتی عربی مصر، در مسیر هوشمند شدن قرار خواهد گرفت. این ارائه‌دهنده به‌دنبال تقویت موقعیت خود در زمینه اینترنت نسل پنجم، هوش مصنوعی و فناوری پایدار در سراسر این منطقه دست به اقدامات جدیدی زده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ارائه‌دهنده هوش مصنوعی مبتنی بر ابر Iveda در ادامه همکاری شش‌ماهه خود با سازمان عربی صنعتی‌سازی AOI، دفتر جدیدی را در قاهره مصر افتتاح کرده است. این دو نهاد در آگوست ۲۰۲۳ برای حمایت از توسعه شهرهای هوشمند در سراسر مصر و منطقه وسیع‌تر EMEA (اروپا، خاورمیانه، آفریقا) از طریق توسعه ۱۳ شهر هوشمند در مقیاس وسیع به مشارکت پرداختند.

این مشارکت در راستای حمایت از برنامه‌های دولت مصر برای معرفی ۳۸ شهر هوشمند جدید در سراسر کشور تا سال ۲۰۵۰ با تلفیق فناوری‌های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی جهانی Iveda و تخصص برنامه کاربردی مبتنی بر تقاضای منطقه‌ای AOI برای نوآوری شکل گرفت و پایتخت اداری جدید مصر را به نسل پنجم هوشمند مجهز می‌کند. برای تحقق بخشیدن به این هدف، فناوری شهری به‌شدت مورد نیاز بود.

به این ترتیب از این پس فضای داخلی تأسیسات سازمان دولتی AOI در قاهره به‌عنوان یک اتاق نمایش عمل می‌کند و نوآوری‌های شهر هوشمند و عملکردهای هوش مصنوعی یادشده را در نمایشگر کاربردی خود قرار می‌دهد.

ارائه‌دهنده هوش مصنوعی مبتنی بر ابر ادعا می‌کند که با اقدام جدید جایگاه خود را به‌عنوان یک پیشرو در اینترنت نسل پنجم (5G)، هوش مصنوعی و فناوری‌های پایدار در سراسر مصر و منطقه بزرگ‌تر EMEA محکم‌تر می‌کند.

افتتاح فضای اداری و ویترین شهر هوشمند در قاهره

فناوری‌های پایدار در قاهره

نوآوری‌های شهر هوشمند و ارائه‌های هوش مصنوعی به نمایش گذاشته‌شده در این همکاری شامل قطب هوشمند Utilus با میانگین قیمت ۳۵ هزار دلار برای شهرداری‌ها به ازای هر قطب می‌شود که بسته به اندازه پوشش در هر شهری، حدود صد تا هزار قطب هوشمند Utilus مورد نیاز است.

شرکای طرح با قرار دادن محصولات خود در اختیار سازمان‌ها و مقامات دولتی بیشتر در سراسر منطقه، همچنین ارائه آموزش عملی، نمایش فروش، فرصت‌های بازاریابی و تأیید صحت اثبات مفهوم دست اول برای ساکنان مناطق، فرایند تصمیم‌گیری را برای مراجعه‌کنندگان و شرکای بالقوه این نهادها بهینه می‌کنند.

پیش‌بینی می‌شود بازار هوش مصنوعی مصر با نرخ رشد سالانه پیش‌بینی‌شده ۱۸.۹۹ درصدی به ۶۰۲ میلیون دلار برسد که این امر به حجم بازار ۲.۰۳ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ منجر خواهد شد.

ارائه‌دهنده هوش مصنوعی مبتنی بر ابر همچنین گزارش داده است که طی همکاری مشابه با شرکای خود در آفریقای جنوبی نیز فرصت‌های چند میلیون دلاری ایجاد کرده است و پیشنهادهای فعلی آن با توجه به فضای جاری در قاهره، مقصدی مناسب برای بازار آفریقا به‌منظور تجربه عملی فناوری فراهم می‌کند؛ این نهاد همچنین یک سرمایه‌گذاری مشترک موفق برای مشارکت با صد واحد دولتی فیلیپین در سراسر منطقه برای نوسازی زیرساخت‌های کلیدی به‌منظور بهبود امنیت عمومی و موارد دیگر داشته است.

کد خبر 729938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.