بیش از ۱۰۰۰ طرح عمران شهری در استان بوشهر در حال اجرا است

استاندار بوشهر گفت: ۱۱۲۰ طرح عمران شهری در این استان در دست اجرا است که بهره‌برداری از این تعداد طرح افزون بر ارتقای مبلمان شهری، سطح خدمت‌رسانی به مردم را به‌طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد محمدی‌زاده اظهار کرد: توجه به سهم شهروندان و لحاظ کردن میزان نیاز آنها در طرح‌های شهری، روند توسعه و عمران شهری را افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح‌های عمرانی از مهم‌ترین سازه‌های اجتماعی شهر است و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: موفقیت مدیریت عمران شهری نیازمند مشارکت چند جانبه شهروندان و ذی‌نفعان است. ارزش افزوده منبعی خوب برای شهرداری‌ها است که باید نهایت استفاده از آن برای پیشبرد عمران، آبادانی و توسعه شهرها انجام شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: ۳۲ هزار میلیارد ریال در قالب ارزش افزوده به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش ساخت‌وساز در شهرها، فعال شدن گردشگری و ارتقای فرصت‌های کسب درآمد، شهرداری‌ها در زمینه درآمدزایی بیشتر تلاش کنند.

استاندار بوشهر گفت: شهرداران حق آلایندگی خود را پیگیری کنند و طبق قولی که از امور مالیاتی اخذ شده تا آخر سال به شهرداری‌های مشمول واریز خواهد شد.

وی افزود: طرح‌های بعضی شهرداری‌ها دچار عقب‌ماندگی شده است که باید به سرعت و شتاب اجرا شود تا شاهد رضایتمندی مردم در مناطق مختلف باشیم.

کد خبر 729927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.