انتخابات را تحریم نکردیم و حضور خواهیم داشت / نباید صندوق رأی را رها کرد

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در استان اصفهان با بیان اینکه معتقدیم نباید صندوق رأی را رها کرد، گفت: انتخابات را تحریم نکردیم و در انتخابات حضور خواهیم داشت.

منوچهر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پس از قطعی شدن فرایند تأیید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان اظهار کرد: در انتخابات فعالیت خاصی نداریم چون کاندیدای حزبی نداریم و لیستی هم ارائه نخواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات را تحریم نکردیم و در انتخابات حضور خواهیم داشت، اضافه کرد: حزب اعتماد ملی به عنوان تشکیلات سیاسی برنامه‌ای برای انتخابات در استان اصفهان ندارد اما اعضای حزب در انتخابات فعال هستند و به افرادی که نظرشان را جلب کنند، رأی خواهند داد.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در استان اصفهان در خصوص افرادی که تمایل دارند حزب اعتماد ملی از آنها حمایت کند، گفت: چون از افرادی که عضو حزب نیستند، شناختی نداریم و در صورت حمایت، فعالیت‌های چنین افرادی به حساب حزب نوشته می‌شود و نمی‌توانیم از آن‌ها حمایت کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است به صورت فردی و نه تشکیلاتی به نامزدهایی که ویژگی‌های مد نظر حزب اعتماد ملی را داشته باشند رأی دهیم، اما حمایت نمی‌کنیم.

مرادی افزود: تا زمانی که تبلیغات رسمی آغاز نشود، نمی‌توانیم افراد را شناسایی کنیم.

وی یادآور شد: با آغاز تبلیغات به جلسات افراد می‌روند و افرادی را برای رأی دادن انتخاب می‌کنیم، چون معتقدیم نباید صندوق رأی را رها کرد و از ۳ درصد هم نمی‌گذریم، یعنی اگر نامزدی ۳ درصد هم نظرمان را جلب کرد، به او رأی خواهیم داد.

کد خبر 729915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.