ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اهواز در نمایشگاه روایت خدمت

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه مدیریت شهری اهواز در نمایشگاه «روایت خدمت» با هدف معرفی ارائه می‌شود.

صادق کهوازی در حاشیه نمایشگاه روایت خدمت شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز هم‌زمان با دیگر معاونت‌ها و مناطق شهرداری، در نمایشگاه حضور دارد و آماده استقبال از سرمایه‌گذاران هستیم.

وی افزود: در حاشیه حضور در این نمایشگاه آماده برگزاری نشست‌های مختلفی در زمینه انتقال تجربه، مشاوره‌های تخصصی، سرمایه‌گذاری، معرفی بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز هستیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با اشاره به ایجاد فضای مناسب جذب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی در شهر خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف شهری فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز شناسایی و بسته‌های مختلف با همکاری مشاور اقتصادی تهیه و آماده معرفی به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی شده است.

کهوازی با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری به سمت سرمایه‌گذاری و جذب بخش خصوصی معطوف است، تصریح کرد: از مهم‌ترین وظایف مدیران و برنامه‌ریزان شهری، فراهم کردن شرایط جذب سرمایه‌گذاران است که در همین راستا شرایط مناسب را برای حضور سرمایه‌گذاران باتجربه در شهر اهواز مهیا خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه روایت خدمت از سی‌ام بهمن تا سوم اسفند جنب کتابخانه مرکزی برقرار است.

کد خبر 729903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.