تدارک شهرداری بجنورد برای تبلیغات محیطی انتخابات

شهردار بجنورد گفت: تاکنون با نصب بیش از ۵۰۰۰ متر کیسه چتایی، فضای تبلیغات را ایجاد کردیم و در تلاش هستیم با اجرای این طرح، سلامت محیط‌های شهری از پوستر را تامین کنیم.

سید محمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: اداره زیباسازی شهرداری بجنورد با نصب کتیبه چتایی، در تدارک فضای لازم تبلیغات برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: تاکنون با نصب بیش از ۵۰۰۰ متر کیسه چتایی، فضای تبلیغات را ایجاد کردیم و در تلاشیم با اجرای این طرح، سلامت محیط‌های شهری از پوستر را تأمین کنیم.

شهردار بجنورد از برگزاری جلسه با کاندیداها در جهت توجیه ستادهای انتخاباتی و التزام به قوانین شهری در تبلیغات محیطی خبر داد و خاطرنشان کرد: توقع داریم مدیران ستاد کاندیداهای محترم، اخلاق را رعایت کنند و عوامل تبلیغاتشان را برای تبلیغ در فضاهای تدارک دیده شده توجیه کنند تا به تأسیسات عمومی و منظر شهری آسیب نرسد.

کشمیری تصریح کرد: نصب کیسه چتایی در طول خیابان طالقانی به عنوان محور اصلی تبلیغات در دو سمت این خیابان حد فاصل امیریه تا ۱۷ شهریور نصب شده است و به‌تدریج در سایر خیابان‌های منتهی به طالقانی در محور شمال و جنوب و پیرامون ستادهای تبلیغاتی، نصب کیسه اجرا می‌شود.

کد خبر 729890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.