الهلال - سپاهان/ هیچ‌چیز غیرممکن نیست

تیم فوتبال سپاهان فردا در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان میهمان الهلال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و سپاهان ایران فردا _پنجشنبه سوم اسفند_ از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳، دور رفت

دیدار تیم‌های الهلال عربستان و سپاهان ایران

زمان: پنجشنبه، سوم اسفند، ساعت ۲۱:۳۰

داور: عادل خمیس النقبی (امارات)

ورزشگاه: کینگدام آرنا (ریاض، عربستان)

شاگردان مورایس به امید شگفتی

شاید پس از شکست سه بر یک سپاهان در بازی رفت مقابل الهلال، عربستانی‌ها گام بلندی به سوی صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برداشتند، اما در فوتبال هیچگاه قطعیتی وجود نداشته است و هر احتمالی هرچند ضعیف در دیدار برگشت وجود دارد. سپاهان در بازی رفت تا قبل از اخراج دانشگر بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و ده‌نفره شدن این تیم در نهایت منجر به پیروزی الهلال با گل‌های دقایق پایانی شد. همین نمایش خوب شاگردان مورایس در بازی رفت شاید عامل امیدواری سپاهانی‌ها برای خلق یک شگفتی در دیدار فردا باشد.

سپاهان در دیدار رفت با نتیجه سه بر یک مغلوب شده است و با توجه به اینکه قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، سپاهان برای به تساوی کشاندن نتیجه نیاز به یک پیروزی دو گل در پایان ۹۰ دقیقه دارد. این اتفاق هرچند با توجه به قدرت فوق‌العاده الهلال بعید به نظر می‌رسد، اما مورایس و شاگردانش محکوم به این هستند که با تفکر بازگشت و صعود به مصاف الهلال بروند.

سپاهان و بحران در خط دفاع

سپاهان در حالی به مصاف الهلال می‌رود که با بحران عجیبی در خط دفاع روبه‌رو شده است. هادی محمدی همچنان به دلیل محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند و محمد دانشگر نیز با توجه به اخراج در بازی قبلی، در این بازی محروم است. علاوه بر این دو، سپاهان در اقدامی عجیب محمد قربانی را هم به باشگاه اورنبورگ روسیه فروخت تا در عمل با دستان خالی به جنگ الهلالِ با همه ستاره‌هایش برود.

در حال حاضر تنها سیاوش یزدانی به عنوان مدافع وسط تخصصی در لیست سپاهان حضور دارد و به غیر از او به نظر می‌رسد امید نورافکن زوج یزدانی در پست دفاع وسط باشد. سپاهان روی نیمکت هیچ مدافع وسطی نخواهد داشت که در صورت نیاز استفاده کند.

الهلال به دنبال بیست‌وسومین برد متولی در تقویم فشرده

برخلاف سپاهان که در فاصله دو دیدار رفت و برگشت در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دیداری برگزار نکرد، الهلال روز یکشنبه در لیگ عربستان برابر الرائد به میدان رفت و اتفاقاً آن دیدار را هم با نتیجه سه بر یک برد. الهلال در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که در ۲۲ بازی رسمی قبلی پیروز بوده است و از این لحاظ هم انگیزه فراوانی دارد تا با پیروزی برابر سپاهان به بیست‌وسومین برد متوالی دست پیدا کند و کم‌کم به رکورد پیروزی‌های متوالی فوتبال جهان نزدیک شود.

ترکیب احتمالی الهلال

الهلال: یاسین بونو، علی البلیهی، حسان تمبکتی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم، سالم الدوسری و الکساندر میتروویچ

ترکیب احتمالی سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد جواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو

کد خبر 729864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.