مشارکت در انتخابات موجب انسجام ملی می‌شود

شهردار کرمانشاه بر لزوم مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: انسجام ملی یکی از مظاهر قدرت است که به وسیله مشارکت در انتخابات افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی عصر امروز _سه‌شنبه یکم اسفند _ در کارگاه آموزشی سواد رسانه برای فعالان فضای مجازی که در سالن آمفی تئاتر هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فضای مجازی اکنون در حال پیشرفت است در صورتی که پیش از ۲۰ سال گذشته هرگز این بحث مطرح نبود.

وی افزود: هر ابزاری که دانش بشری در اختیار ما قرار می‌دهد توانایی ما را افزایش داده و می‌تواند موجب توسعه یا تخریب شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: دسته‌بندی قدرت چهار دسته قدرت نظامی، چانه زنی دیپلماتیک، قدرت اقتصادی و انسجام ملی را در نظر داریم، انسجام ملی مهمترین مؤلفه قدرت هر کشور است و در انتخابات‌ها و مجامع ملی مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر در انتخابات شرکت کنیم به انسجام ملی کمک کرده‌ایم، باید فارغ از هر سلیقه سیاسی صرف شرکت در انتخابات را برای مردم تبیین کنیم.

نوروزی تشریح کرد: ما اکنون در برابر بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا قرار گرفته‌ایم و آنها در چنین شرایطی توان مقابله با ما را ندارند و سعی می‌کنند که در بحث‌های اقتصادی به قدرت ما صدمه بزنند.

وی ابراز کرد: حضور در انتخابات در چانه زنی دیپلماتیک ما اثر دارد و در نهایت موجب می‌شود که قدرت اقتصادی را به دست بگیریم و باعث تسهیل معیشت ملت می‌شود.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر این چرخه را به درستی درک و در رسانه‌ها به درستی برای مردم تشریح کنیم آگاهی مردم ارتقا یافته و مشارکت را بیش از پیش خواهیم دید.

کد خبر 729856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.