بهره‌برداری از چندین پروژه در بخش کوماسی مریوان

سه طرح ورزشی، ارتباطی و آموزشی با حضور استاندار کردستان در بخش کوماسی شهرستان مریوان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اولین طرح، زمین چمن مصنوعی روستای هلیزآباد در بخش کوماسی مریوان بود که بعدازظهر امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

احداث این زمین چمن مصنوعی در روستای هلیزآباد امسال شروع شده بود که با مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در آئین افتتاح این زمین چمن مصنوعی اظهار کرد: خوشحالیم که در طول ۱۰ ماه این طرح ورزشی به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این زمین چمن مصنوعی زمینه‌ای برای توسعه ورزش در این منطقه شده و روحیه شادی و نشاط را برای جوانان فراهم کند.

بهره‌برداری از دکل مخابراتی BTS در روستای شاهیدر

امروز همچنین با حضور استاندار کردستان سایت تلفن همراه روستای شاهیدر بخش کوماسی مریوان افتتاح شد.

برای این سایت ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده و اکنون این روستا از پوشش تلفن همراه، اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده است.

دهستان کوماسی ۱۹ روستا دارد که ۱۶ روستای آن تلفن ثابت، ۱۳ روستا اینترنت پرسرعت و هشت روستا از پوشش تلفن همراه برخوردار است.

مدرسه ۱۶ کلاسه شهید فهمیده به بهره‌برداری رسید

در ادامه امروز، مدرسه ۱۶ کلاسه شهید فهمیده در شهرک اوراز با اعتبار ۲۶ میلیارد تومانی از محل اعتبارات دولتی و با مشارکت و همت بنیاد قلم‌چی در شهرستان مریوان با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در دهه فجر امسال نیز طی سفر یک روزه استاندار کردستان به شهرستان مریوان، مدارس متمرکز روستاهای شیخ عطار و باغان، سیف علیا، میژگه دریژ و چاوگ شامل ۳۱ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان با مشارکت نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز در قالب پروژه‌های آموزشی دهه فجر، افتتاح شد.

بازدید سرزده استاندار کردستان از بازار مریوان

در ادامه این سفر، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان به طور سرزده در بازار شهرستان مریوان حضور یافت و با کسبه و بازاریان بی واسطه و مستقیم گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان درخواست‌ها و دغدغه‌های بازاریان قرار گرفت و پای صحبت جمعی از کسبه این شهرستان نشست.

بازاریان مریوانی و مردمی که در بازار حضور داشتند از نزدیک مشکلات و خواسته‌های عمومی و صنفی خود را با استاندار کردستان در میان گذاشتند.

کد خبر 729819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.