برنامه ستادهای انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد به نامزدها اعلام شد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعلام برنامه تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی مجلس شورای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر، امروز _سه‌شنبه، یکم اسفند_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ روز تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هر دو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند زمان داریم و زمینه برای برگزاری این دو انتخابات در ۱۱ اسفند فراهم است.

وی افزود: با تغییر حوزه انتخابیه یکی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به استان زمینه برگزاری انتخابات رقابتی در استان فراهم شده و از ۲۵ بهمن نیز کار تبلیغات نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آغاز شده‌است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت تأیید صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: از تاریخ نوزدهم بهمن که تأیید صلاحیت‌شدگان جدید اعلام شد دیگر هیچ فرد جدیدی در استان تأیید صلاحیت نشده‌است.

وی تصریح کرد: آخرین آمار تأیید صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۱۲۷ نفر بود که با انصراف چند نفر از کاندیدها و تغییر حوزه انتخابیه ۱۱ نفر، نامزدهای انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه استان به ۱۰۴ نفر کاهش یافت.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: ۳۳ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و ۳۳ نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی ۱۱ اسفند به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: کار تبلیغات قانونی و رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوم اسفند آغاز و ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری به پایان می‌رسد که مکان ستاد و محل سخنرانی کاندیدها در هر سه حوزه انتخابیه مشخص شده‌است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هر شعبه اخذ رأی سه تا پنج ناظر انتخاب شده‌است، ضمن اینکه در شعب اخذ رأی چینش نیروها به شکلی است که همه کاندیدها در شعب اخذ رأی نماینده دارند و ناظر و بازرس هم در شعب حضور دارند.

وی برخی شایعات در خصوص تقلب در انتخابات را رد کرد و افزود: با همکاری و همراهی مردم و حضور دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی، انتخاباتی در کمال صحت و سلامت در ۱۱ اسفند برگزار خواهیم کرد.

هاشمی‌مهر تصریح کرد: ضبط مناظرات انتخابات در صدا و سیمای مرکز استان شب گذشته به پایان رسید و در زمان رسمی تبلیغات از طریق سه کانال تبلیغات انتخاباتی صدا و سیما پخش می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم که انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اوایل همین هفته اعضای شورای تأمین استان و شهرستان جلساتی با کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هر سه حوزه انتخابیه برگزار کردند و نامزدها نقطه نظرات خود را بیان و پاسخ خود را از اعضای شورای تأمین دریافت کردند.

کد خبر 729795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.