توزیع ۲ میلیون پاکت شیر رایگان در مدارس قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از توزیع ۲ میلیون پاکت شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی استان قزوین خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون پاکت شیر در مدارس ابتدایی دولتی استان قزوین بین ۱۲۴ هزار و ۶۵۱ دانش‌آموز، معلم و عوامل اجرایی این مدارس توزیع شده است.

وی افزود: توزیع شیر رایگان با هدف تأمین میان وعده غذایی، رفع سوءتغذیه و ترویج فرهنگ مصرف شیر به همت دولت سیزدهم در مدارس رونق گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی موجود باید ۵۲ نوبت شیر معادل ۲۶ هفته تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ در مدارس قزوین تداوم داشته باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: انتخابات اصلی‌ترین میدان برای نقش مردم سالاری در نظام اسلامی است و دانش‌آموزان و معلمان با علم و ایمان نقش مهمی در انتخابات برعهده دارند.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: از دانش‌آموزان واجد شرایط رأی دعوت می‌کنم تا با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور و ساخت آینده کشور سهیم باشید.

وی همچنین از انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین خبر داد و گفت: محسن نورانی به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک امروز معارفه شد که این شخص پیش‌تر مسئولیت معاونت آموزش متوسطه ناحیه یک را عهده‌دار بود.

کد خبر 729781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.