حضور آگاهانه مردم در انتخابات جایگاه جهانی ایران اسلامی را ارتقا می‌بخشد

معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: رای مردم در انتخابات از ارزش و مفهوم ویژه ای برخوردار است و در واقع مردم به تقویت امنیت کشور، وحدت و همدلی جامعه، ایستادگی در مقابل بدخواهان و دشمنان و تداوم پیشرفت ایران رأی می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در جمع اعضای تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و انجمن‌های صنفی استان، اظهار کرد: مردم در شعبه‌های رأی‌گیری، پیش از آنکه نام اشخاص را در برگه‌های رأی بنویسند، به تقویت امنیت کشور، وحدت و همدلی جامعه، ایستادگی در مقابل بدخواهان و دشمنان و تداوم پیشرفت ایران رأی می‌دهند و همین ارزش افزوده در انتخابات، برای تضمین آینده کشور اهمیت حیاتی دارد.

وی افزود: کشورمان بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی، مسیر استقلال در تمام حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را دنبال کرده و امروز سطح استقلال و آزادی ایران، وزن و ابعاد جهانی دارد به‌طوری که حتی دشمنان هم به جایگاه تعیین‌کننده ایران در معادلات جهانی اعتراف می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم در صحنه‌های مهم و سرنوشت‌سازی مثل انتخابات، نقش اصلی را در تقویت و تداوم این سطح از قدرت و جایگاه جهانی برای ایران ایفا می‌کند.

قاسمیان با اشاره به نقش کارگران و تشکل‌های کارگری در تولید امید و اعتماد، گفت: جامعه کارگری در استان اردبیل هر روز با کار و تلاش جهادی و شبانه‌روزی، به آبرومندی کشور و استان رأی می‌دهند و یقین داریم که در یازدهم اسفند نیز شاهد صحنه‌های تاریخی از حضور آن‌ها به همراه خانواده‌هایشان در جشن بزرگ سیاسی خواهیم بود.

کد خبر 729763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.