تملک اراضی غربی امام‌زاده سید عباس (ع) بجنورد بلاتکلیف مانده است

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۵۲ قطعه‌ای که در ضلع غربی امام‌زاده سید عباس (ع) بجنورد بنا بود توسط شهرداری تملک شود، بلاتکلیف باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ سه‌شنبه یکم اسفند_ در جلسه طرح توسعه ضلع غربی امام زاده سید عباس (ع)، اظهار کرد: هم‌افزایی و همکاری میان دستگاه‌های مرتبط با اجرای این طرح ضروری است.

وی افزود: ۵۲ قطعه‌ای که در ضلع غربی امام‌زاده سید عباس (ع) بجنورد واقع شده است، قرار بود توسط شهرداری تملک شود و راه و شهرسازی در این زمینه با همکاری شهرداری، زمین معوض به مالکان ارائه دهد که تاکنون با مالکان به توافق نرسیده و این موضوع بلا تکلیف مانده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به درخواست‌های متعدد مردم و پیگیری‌های مستمر جهت رفع مشکلات و تسریع در تعیین تکلیف ساکنان اراضی ضلع غربی، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده و توافق نکردن بعضی از مالکان در این جلسه، بررسی‌های لازم با حضور نماینده مالکان انجام شد و مقرر شد مالکان همکاری لازم را جهت طرح توسعه امام‌زاده سید عباس (ع) داشته باشند تا مشکلات ایجاد شده حل شود.

به گزارش ایمنا، در این اراضی، ۲۶ هزار متر مربع برای فضای مذهبی، ۴۶ هزار متر مربع فضای فرهنگی و آموزشی شامل حوزه علمیه و فضای فرهنگی گلزار صالحین، صحن چندمنظوره و نمایشگاه، ۱۰۷ هزار متر مربع فضای خدماتی شامل زائرسرا، پل توریستی، آلاچیق، پنج هزار متر مربع پارکینگ، ۸۴ هزار متر مربع تجاری شامل بازارچه، هایپر مارکت، رستوران و راسته هنرمندان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 729723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.