۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات البرز را فرهنگیان تشکیل می‌دهند

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از حضور پررنگ فرهنگیان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در همایش تربیتی، بصیرتی و هم افزایی اولیا مربیان ضمن قدردانی از حماسه بی‌نظیر مردم استان البرز در بیست‌ودوم بهمن اظهار کرد: مردم در دهه فجر حماسه‌ای پرنشاط را خلق کردند و نشان دادند همچنان به انقلاب، نظام و کشور دلبستگی دارند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ افزود: بیشتر از ۷۰ درصد از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را فرهنگیان و فعالان حوزه آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند، بنابراین این قشر می‌توانند نقش خود را به‌خوبی و بر اساس چهار مؤلفه اساسی اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت، ایفا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز ادامه داد: استان البرز شناسایی عوامل اجرایی و تمام زیرساخت‌های انتخابات را به شیوه مطلوبی انجام داده و در این مسیر پیشتاز بوده است، امیدواریم با حضور پرشور مردم بتوانیم حماسه دیگری را در استان البرز خلق کنیم.

ولی‌پوری تصریح کرد: دشمن تلاش دارد مردم را از رفتن به پای صندوق‌های رأی دلسرد کند اما این شما هستید که با حضور پرشور خود در انتخابات نشان خواهید داد که مردم ایران اتحاد و وحدت را در جامعه حفظ می‌کنند.

کد خبر 729722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.